Przetarg 10457152 - 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń...

<< poprzedni powrót do wyników następny >>
   
Analizuj Zamówienie 10457152
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-18
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń klimatyzacji wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w budynku PFB. Nr referencyjny nadany przez Zamawiającego: DTE.271.179.2024.2. Przedm
iot zamówienia obejmuje:1) Dostawę 4 sztuk agregatów zewnętrznych wraz z osprzętem,2) Dostawę 21 sztuk klimatyzatorów kasetonowych wraz z osprzętem, w tym:a) 3,6 kW – 5 sztukb) 5,6 kW – 1 sztukac) 4,5 kW – 4 sztukid) 7,1 kW – 3 sztukie) 8 kW – 4 sztukif) 600x600 1,7 kW – 3 sztukig) 600x600 2,2 kW – 1 sztuka3) Dostawę 6 sztuk kompaktowych klimatyzatorów naściennych wraz z osprzętem, w tym:a) 2,8 kW – 2 sztukib) 3,6 kW – 1 sztukac) 4,5 kW – 2 sztukid) 7,1 kW – 1 sztuka 4) Dostawę materiałów budowlanych i wykonanie robót budowlanych w budynku PFB związanych z montażem wskazanych w punktach 1)-3) urządzeń,5) Dostawę części, urządzeń, materiałów elektrycznych i wykonanie prac elektrycznych związanych z instalacją wskazanych w punktach 1)-3) urządzeń, 6) Zapewnienie specjalistycznej obsługi technicznej wykonania przedmiotu zamówienia,7) Integrację z automatyką BMS-VRF PFB, zgodnie z opisem wskazanym w punkcie 4.3) niniejszego rozdziału,8) Uruchomienie i wykonanie pomiarów technicznych całej instalacji klimatyzacji.3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Ze względu na wielkość i zakres przedmiotu zamówienia – poszczególne urządzenia składające się na całość instalacji klimatyzacji z kompatybilnym osprzętem – brak podziału na części nie ograniczy konkurencji ani nie przysporzy wykonawcom nadmiernych trudności technicznych, a wszystkie dostarczone materiały i wykonane prace muszą być ze sobą kompatybilne i wzajemnie się uzupełniać. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami znajduje się w 1) załączniku nr 2 do SWZ – Dokumentacji projektowej, obejmującej w szczególności:a) inwentaryzację budowlaną na potrzeby projektu klimatyzacji pomieszczeń biurowych i garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB,b) projekt instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB – projekt techniczny instalacje sanitarne (opis techniczny i rysunki),c) projekt instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderob na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB – projekt wielobranżowy BIOZ (opis budowlany, rysunki, STWOIRB)d) opracowanie wykonania instalacji elektrycznych zasilania urządzeń klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB (opis techniczny, wykonawczy, specyfikacja techniczna, rysunki, przedmiar);2) załączniku nr 3 do SWZ – Wzorze umowy,3) opisie integracji z automatyką BMS-VRF, wskazanym poniżej: Opis integracji automatyki BMS-VRF – klimatyzacja parter – 1 piętro – 2 piętro – strop techniczny:Instalowany układ klimatyzacji segment B w budynku PFB na parterze, 1 piętro, 2 piętro i jednostki zewnętrzne montowane na stropie technicznym zgodnie z projektem technicznym budowlanym i projektem technicznym elektrycznym należy zintegrować z istniejącym systemem BMS EBO od Schneider-Electric w budynku PFB.Integrację należy wykonać za pomocą interfejsu BACnet IP (jeśli producent nie zapewnia, to dopuszcza się również Modbus TCP) z wykorzystaniem dedykowanej bramki komunikacyjnej producenta układów VRF.Interfejs musi umożliwiać dostęp do wszystkich danych udostępnianych przez system VRF, ale zakres integracji nie może być mniejszy niż:• załączenie i wyłączenie - sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,• temperatura zadana - sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,• temperatura w pomieszczeniu (odczyt z czujnika w pilocie przewodowym) - odczyt dla każdej jednostki wewnętrznej,• prędkość wentylatorów – sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,• położeniem lameli kierunkowych – sterowanie i odczyt stanu (jeśli odczyt występuje) dla każdej jednostki wewnętrznej,• tryb pracy jednostki (grzanie/chłodzenie itp.) – sterowanie i odczyt dla każdej jednostki wewnętrzne,• alarmy (kod błędu) jednostki wewnętrznej – odczyt dla każdej jednostki wewnętrznej z możliwością kasowania alarmu filtra,• blokowanie całkowite i częściowe (np. blokada zmiany trybu pracy) sterowania lokalnego (pilota) - dla każdej jednostki wewnętrznej,• alarmy (kod błędu) jednostki zewnętrznej – odczyt dla każdej jednostki zewnętrznej.W przypadku, gdy jednostki wewnętrzne (w jednym pomieszczeniu) są połączone w grupę, sterowania dla grupy, ale odczyt stanu każdej jednostki z osobna. Interfejs musi umożliwiać jednoczesne sterowanie lokalne (pilot) i zdalne (system BMS) z możliwością blokady sterowania lokalnego (pilota).5. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 r., a także musi spełniać wymagania techniczno- funkcjonalne opisane w dokumentach zamówienia. Nie dopuszcza się stosowania urządzeń i akcesoriów montażowych wytworzonych jako wykonanie warsztatowe przez Wykonawcę.6. Inwestycja jest w trakcie procedowania pozwolenia na budowę.7. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone urządzenia, zgodnie z gwarancją producenta, a także na wykonane prace instalacyjne i budowlane. Zamawiający zwraca uwagę Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na warunki gwarancyjne określone we wzorze umowy, w paragrafie nr 7, w tym na minimalny wymagany okres gwarancji 36 miesięcy dla dostarczonych urządzeń wraz z osprzętem oraz na wykonane prace montażowe i instalacyjne, maksymalny 24-godzinny czas reakcji, konieczność autoryzowanego serwisu w Polsce.8. Kod CPV: 39717200-3 Urządzenia klimatyzacyjne, 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45000000-7: Roboty budowlane, 45300000-0: Roboty budowlane w zakresie instalacji budowlanych.9. OBOWIĄZEK WIZJI LOKALNEJ:1) Zgodnie z art. 131, ust. 2 Ustawy PZP, Zamawiający ustala obowiązek odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej przed złożeniem oferty ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia. Budynek, do którego dostarczane będą urządzenia i w którym prowadzone będą montaż, prace budowlane i instalacja, wpisany jest jako budynek należący do zespołu obiektów elektrociepłowni Ołowianka w Gdańsku pod nr 886 - dawny rejestr zabytków woj. gdańskiego elektrownia Ołowianka (obecnie nr 529), do rejestru zabytków Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 30.12.1983 r. Ponadto budynek, w tym wskazane w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ (dokumentacji projektowej) pomieszczenia, użytkowany jest w godzinach 6:00 – 23:00 przez różne grupy zawodowe (muzycy, podmioty zewnętrzne, administracja). Zamawiający wskazuje, że aby złożyć wiążącą ofertę Wykonawca (lub jego upoważniony przedstawiciel) musi zapoznać się z okolicznościami w miejscu wykonywania dostawy i niezbędnych prac montażowych.2) Wizja lokalna odbędzie się, zgodnie z poniższymi zapisami:a) Zamawiający ustala wizję lokalną w terminie 7-9 maja 2024 r., w godzinach 11:00 – 14:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Wejście „D” do budynku głównego PFB, przy ul. Ołowianka 1 w Gdańsku;b) Zbiórka Wykonawców odbywa się przy recepcji Zamawiającego, tj. wewnątrz budynku od wejścia „D” o pełnych godzinach i potrwa maksymalnie do 10 minut, tj. o godzinie 11:00, 12:00 oraz 13:00. Zamawiający nie przewiduje większej ilości tur wizji lokalnej w trakcie jednego dnia roboczego;c) Wykonawcy, którzy ominą turę w danej godzinie zobowiązani będą do oczekiwania na następną turę wizji lokalnej;d) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zobowiązany będzie do wpisu do rejestru Wykonawców odbywających wizję lokalną poprzez przekazanie swoich danych oraz złożenie podpisu: imię, nazwisko, nazwa spółki Wykonawcy oraz NIP, REGON, KRS (jeśli dotyczy), funkcja w spółce Wykonawcy;e) Rejestr w postaci papierowej prowadzi i będzie posiadać podczas wizji lokalnej ww. terminach gł. spec. ds. zamówień publicznych, który obecny będzie w trakcie wizji lokalnej w charakterze porządkowym i organizacyjnym;f) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zgłasza Zamawiającemu na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przy użyciu zakładki „Korespondencja”) chęć udziału w wizji lokalnej do dnia 6.05.2024 r. do godziny 15:30 włącznie ze wskazaniem dnia oraz przewidywanej godziny obecności w siedzibie Zamawiającego;g) Zamawiający przewiduje, że jedna tura wizji lokalnej potrwa maksymalnie 45 minut;h) Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie udziela odpowiedzi na pytania lub wnioski Wykonawców. Pytania albo wnioski, Zamawiający uwzględni na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”) oraz w ustawowo wskazanym terminie;3) W trakcie wizji lokalnej Wykonawcy/ wykonawcom towarzyszyć będzie minimum jeden pracownik Zamawiającego.4) Wykonawcy przystępujący do wizji zobowiązani są posiadać:a) Dokument potwierdzający tożsamość w przypadku rejestrowych przedstawicieli Wykonawcy oraz pełnomocnictwo i dokument potwierdzający tożsamość (w przypadku pełnomocników) b) Przynajmniej część rysunkową dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej (na smartfonie, tablecie, laptopie itp.).5) Odbycie wizji lokalnej nie pozbawia wykonawców prawa zwrócenia się o wyjaśnienie lub zmianę treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia.

DTE.271.179.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00313087/01 z dnia: 2024-05-07
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń klimatyzacji wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w budynku PFB. Nr referencyjny nadany przez Zamawiającego: DTE.271.179.2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawę 4 sztuk agregatów zewnętrznych wraz z osprzętem,
2) Dostawę 21 sztuk klimatyzatorów kasetonowych wraz z osprzętem, w tym:
a) 3,6 kW – 5 sztuk
b) 5,6 kW – 1 sztuka
c) 4,5 kW – 4 sztuki
d) 7,1 kW – 3 sztuki
e) 8 kW – 4 sztuki
f) 600x600 1,7 kW – 3 sztuki
g) 600x600 2,2 kW – 1 sztuka
3) Dostawę 6 sztuk kompaktowych klimatyzatorów naściennych wraz z osprzętem, w tym:
a) 2,8 kW – 2 sztuki
b) 3,6 kW – 1 sztuka
c) 4,5 kW – 2 sztuki
d) 7,1 kW – 1 sztuka
4) Dostawę materiałów budowlanych i wykonanie robót budowlanych w budynku PFB związanych z montażem wskazanych w punktach 1)-3) urządzeń,
5) Dostawę części, urządzeń, materiałów elektrycznych i wykonanie prac elektrycznych związanych z instalacją wskazanych w punktach 1)-3) urządzeń,
6) Zapewnienie specjalistycznej obsługi technicznej wykonania przedmiotu zamówienia,
7) Integrację z automatyką BMS-VRF PFB, zgodnie z opisem wskazanym w punkcie 4.3) niniejszego rozdziału,
8) Uruchomienie i wykonanie pomiarów technicznych całej instalacji klimatyzacji.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Ze względu na wielkość i zakres przedmiotu zamówienia – poszczególne urządzenia składające się na całość instalacji klimatyzacji z kompatybilnym osprzętem – brak podziału na części nie ograniczy konkurencji ani nie przysporzy wykonawcom nadmiernych trudności technicznych, a wszystkie dostarczone materiały i wykonane prace muszą być ze sobą kompatybilne i wzajemnie się uzupełniać.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami znajduje się w
1) załączniku nr 2 do SWZ – Dokumentacji projektowej, obejmującej w szczególności:
a) inwentaryzację budowlaną na potrzeby projektu klimatyzacji pomieszczeń biurowych i garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB,
b) projekt instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB – projekt techniczny instalacje sanitarne (opis techniczny i rysunki),
c) projekt instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderob na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB – projekt wielobranżowy BIOZ (opis budowlany, rysunki, STWOIRB)
d) opracowanie wykonania instalacji elektrycznych zasilania urządzeń klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB (opis techniczny, wykonawczy, specyfikacja techniczna, rysunki, przedmiar);
2) załączniku nr 3 do SWZ – Wzorze umowy,
3) opisie integracji z automatyką BMS-VRF, wskazanym poniżej:
 Opis integracji automatyki BMS-VRF – klimatyzacja parter – 1 piętro – 2 piętro – strop techniczny:
Instalowany układ klimatyzacji segment B w budynku PFB na parterze, 1 piętro, 2 piętro i jednostki zewnętrzne montowane na stropie technicznym zgodnie z projektem technicznym budowlanym i projektem technicznym elektrycznym należy zintegrować z istniejącym systemem BMS EBO od Schneider-Electric w budynku PFB.
Integrację należy wykonać za pomocą interfejsu BACnet IP (jeśli producent nie zapewnia, to dopuszcza się również Modbus TCP) z wykorzystaniem dedykowanej bramki komunikacyjnej producenta układów VRF.
Interfejs musi umożliwiać dostęp do wszystkich danych udostępnianych przez system VRF, ale zakres integracji nie może być mniejszy niż:
• załączenie i wyłączenie - sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,
• temperatura zadana - sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,
• temperatura w pomieszczeniu (odczyt z czujnika w pilocie przewodowym) - odczyt dla każdej jednostki wewnętrznej,
• prędkość wentylatorów – sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,
• położeniem lameli kierunkowych – sterowanie i odczyt stanu (jeśli odczyt występuje) dla każdej jednostki wewnętrznej,
• tryb pracy jednostki (grzanie/chłodzenie itp.) – sterowanie i odczyt dla każdej jednostki wewnętrzne,
• alarmy (kod błędu) jednostki wewnętrznej – odczyt dla każdej jednostki wewnętrznej z możliwością kasowania alarmu filtra,
• blokowanie całkowite i częściowe (np. blokada zmiany trybu pracy) sterowania lokalnego (pilota) - dla każdej jednostki wewnętrznej,
• alarmy (kod błędu) jednostki zewnętrznej – odczyt dla każdej jednostki zewnętrznej.
W przypadku, gdy jednostki wewnętrzne (w jednym pomieszczeniu) są połączone w grupę, sterowania dla grupy, ale odczyt stanu każdej jednostki z osobna. Interfejs musi umożliwiać jednoczesne sterowanie lokalne (pilot) i zdalne (system BMS) z możliwością blokady sterowania lokalnego (pilota).
5. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 r., a także musi spełniać wymagania techniczno- funkcjonalne opisane w dokumentach zamówienia. Nie dopuszcza się stosowania urządzeń i akcesoriów montażowych wytworzonych jako wykonanie warsztatowe przez Wykonawcę.
6. Inwestycja jest w trakcie procedowania pozwolenia na budowę.
7. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone urządzenia, zgodnie z gwarancją producenta, a także na wykonane prace instalacyjne i budowlane. Zamawiający zwraca uwagę Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na warunki gwarancyjne określone we wzorze umowy, w paragrafie nr 7, w tym na minimalny wymagany okres gwarancji 36 miesięcy dla dostarczonych urządzeń wraz z osprzętem oraz na wykonane prace montażowe i instalacyjne, maksymalny 24-godzinny czas reakcji, konieczność autoryzowanego serwisu w Polsce.
8. Kod CPV: 39717200-3 Urządzenia klimatyzacyjne, 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45000000-7: Roboty budowlane, 45300000-0: Roboty budowlane w zakresie instalacji budowlanych.
9. OBOWIĄZEK WIZJI LOKALNEJ:
1) Zgodnie z art. 131, ust. 2 Ustawy PZP, Zamawiający ustala obowiązek odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej przed złożeniem oferty ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia. Budynek, do którego dostarczane będą urządzenia i w którym prowadzone będą montaż, prace budowlane i instalacja, wpisany jest jako budynek należący do zespołu obiektów elektrociepłowni Ołowianka w Gdańsku pod nr 886 - dawny rejestr zabytków woj. gdańskiego elektrownia Ołowianka (obecnie nr 529), do rejestru zabytków Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 30.12.1983 r. Ponadto budynek, w tym wskazane w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ (dokumentacji projektowej) pomieszczenia, użytkowany jest w godzinach 6:00 – 23:00 przez różne grupy zawodowe (muzycy, podmioty zewnętrzne, administracja). Zamawiający wskazuje, że aby złożyć wiążącą ofertę Wykonawca (lub jego upoważniony przedstawiciel) musi zapoznać się z okolicznościami w miejscu wykonywania dostawy i niezbędnych prac montażowych.
2) Wizja lokalna odbędzie się, zgodnie z poniższymi zapisami:
a) Zamawiający ustala wizję lokalną w terminie 7-9 maja 2024 r., w godzinach 11:00 – 14:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Wejście „D” do budynku głównego PFB, przy ul. Ołowianka 1 w Gdańsku;
b) Zbiórka Wykonawców odbywa się przy recepcji Zamawiającego, tj. wewnątrz budynku od wejścia „D” o pełnych godzinach i potrwa maksymalnie do 10 minut, tj. o godzinie 11:00, 12:00 oraz 13:00. Zamawiający nie przewiduje większej ilości tur wizji lokalnej w trakcie jednego dnia roboczego;
c) Wykonawcy, którzy ominą turę w danej godzinie zobowiązani będą do oczekiwania na następną turę wizji lokalnej;
d) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zobowiązany będzie do wpisu do rejestru Wykonawców odbywających wizję lokalną poprzez przekazanie swoich danych oraz złożenie podpisu: imię, nazwisko, nazwa spółki Wykonawcy oraz NIP, REGON, KRS (jeśli dotyczy), funkcja w spółce Wykonawcy;
e) Rejestr w postaci papierowej prowadzi i będzie posiadać podczas wizji lokalnej ww. terminach gł. spec. ds. zamówień publicznych, który obecny będzie w trakcie wizji lokalnej w charakterze porządkowym i organizacyjnym;
f) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zgłasza Zamawiającemu na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przy użyciu zakładki „Korespondencja”) chęć udziału w wizji lokalnej do dnia 6.05.2024 r. do godziny 15:30 włącznie ze wskazaniem dnia oraz przewidywanej godziny obecności w siedzibie Zamawiającego;
g) Zamawiający przewiduje, że jedna tura wizji lokalnej potrwa maksymalnie 45 minut;
h) Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie udziela odpowiedzi na pytania lub wnioski Wykonawców. Pytania albo wnioski, Zamawiający uwzględni na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”) oraz w ustawowo wskazanym terminie;
3) W trakcie wizji lokalnej Wykonawcy/ wykonawcom towarzyszyć będzie minimum jeden pracownik Zamawiającego.
4) Wykonawcy przystępujący do wizji zobowiązani są posiadać:
a) Dokument potwierdzający tożsamość w przypadku rejestrowych przedstawicieli Wykonawcy oraz pełnomocnictwo i dokument potwierdzający tożsamość (w przypadku pełnomocników)
b) Przynajmniej część rysunkową dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej (na smartfonie, tablecie, laptopie itp.).
5) Odbycie wizji lokalnej nie pozbawia wykonawców prawa zwrócenia się o wyjaśnienie lub zmianę treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń klimatyzacji wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w budynku PFB. Nr referencyjny nadany przez Zamawiającego: DTE.271.179.2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawę 4 sztuk agregatów zewnętrznych wraz z osprzętem,
2) Dostawę 21 sztuk klimatyzatorów kasetonowych wraz z osprzętem, w tym:
a) 3,6 kW – 5 sztuk
b) 5,6 kW – 1 sztuka
c) 4,5 kW – 4 sztuki
d) 7,1 kW – 3 sztuki
e) 8 kW – 4 sztuki
f) 600x600 1,7 kW – 3 sztuki
g) 600x600 2,2 kW – 1 sztuka
3) Dostawę 6 sztuk kompaktowych klimatyzatorów naściennych wraz z osprzętem, w tym:
a) 2,8 kW – 2 sztuki
b) 3,6 kW – 1 sztuka
c) 4,5 kW – 2 sztuki
d) 7,1 kW – 1 sztuka
4) Dostawę materiałów budowlanych i wykonanie robót budowlanych w budynku PFB związanych z montażem wskazanych w punktach 1)-3) urządzeń,
5) Dostawę części, urządzeń, materiałów elektrycznych i wykonanie prac elektrycznych związanych z instalacją wskazanych w punktach 1)-3) urządzeń,
6) Zapewnienie specjalistycznej obsługi technicznej wykonania przedmiotu zamówienia,
7) Integrację z automatyką BMS-VRF PFB, zgodnie z opisem wskazanym w punkcie 4.3) niniejszego rozdziału,
8) Uruchomienie i wykonanie pomiarów technicznych całej instalacji klimatyzacji.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Ze względu na wielkość i zakres przedmiotu zamówienia – poszczególne urządzenia składające się na całość instalacji klimatyzacji z kompatybilnym osprzętem – brak podziału na części nie ograniczy konkurencji ani nie przysporzy wykonawcom nadmiernych trudności technicznych, a wszystkie dostarczone materiały i wykonane prace muszą być ze sobą kompatybilne i wzajemnie się uzupełniać.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami znajduje się w
1) załączniku nr 2 do SWZ – Dokumentacji projektowej, obejmującej w szczególności:
a) inwentaryzację budowlaną na potrzeby projektu klimatyzacji pomieszczeń biurowych i garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB,
b) projekt instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB – projekt techniczny instalacje sanitarne (opis techniczny i rysunki),
c) projekt instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderob na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB – projekt wielobranżowy BIOZ (opis budowlany, rysunki, STWOIRB)
d) opracowanie wykonania instalacji elektrycznych zasilania urządzeń klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB (opis techniczny, wykonawczy, specyfikacja techniczna, rysunki, przedmiar);
2) załączniku nr 3 do SWZ – Wzorze umowy,
3) opisie integracji z automatyką BMS-VRF, wskazanym poniżej:
 Opis integracji automatyki BMS-VRF – klimatyzacja parter – 1 piętro – 2 piętro – strop techniczny:
Instalowany układ klimatyzacji segment B w budynku PFB na parterze, 1 piętro, 2 piętro i jednostki zewnętrzne montowane na stropie technicznym zgodnie z projektem technicznym budowlanym i projektem technicznym elektrycznym należy zintegrować z istniejącym systemem BMS EBO od Schneider-Electric w budynku PFB.
Integrację należy wykonać za pomocą interfejsu BACnet IP (jeśli producent nie zapewnia, to dopuszcza się również Modbus TCP) z wykorzystaniem dedykowanej bramki komunikacyjnej producenta układów VRF.
Interfejs musi umożliwiać dostęp do wszystkich danych udostępnianych przez system VRF, ale zakres integracji nie może być mniejszy niż:
• załączenie i wyłączenie - sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,
• temperatura zadana - sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,
• temperatura w pomieszczeniu (odczyt z czujnika w pilocie przewodowym) - odczyt dla każdej jednostki wewnętrznej,
• prędkość wentylatorów – sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,
• położeniem lameli kierunkowych – sterowanie i odczyt stanu (jeśli odczyt występuje) dla każdej jednostki wewnętrznej,
• tryb pracy jednostki (grzanie/chłodzenie itp.) – sterowanie i odczyt dla każdej jednostki wewnętrzne,
• alarmy (kod błędu) jednostki wewnętrznej – odczyt dla każdej jednostki wewnętrznej z możliwością kasowania alarmu filtra,
• blokowanie całkowite i częściowe (np. blokada zmiany trybu pracy) sterowania lokalnego (pilota) - dla każdej jednostki wewnętrznej,
• alarmy (kod błędu) jednostki zewnętrznej – odczyt dla każdej jednostki zewnętrznej.
W przypadku, gdy jednostki wewnętrzne (w jednym pomieszczeniu) są połączone w grupę, sterowania dla grupy, ale odczyt stanu każdej jednostki z osobna. Interfejs musi umożliwiać jednoczesne sterowanie lokalne (pilot) i zdalne (system BMS) z możliwością blokady sterowania lokalnego (pilota).
5. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 r., a także musi spełniać wymagania techniczno- funkcjonalne opisane w dokumentach zamówienia. Nie dopuszcza się stosowania urządzeń i akcesoriów montażowych wytworzonych jako wykonanie warsztatowe przez Wykonawcę.
6. Inwestycja jest w trakcie procedowania pozwolenia na budowę.
7. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone urządzenia, zgodnie z gwarancją producenta, a także na wykonane prace instalacyjne i budowlane. Zamawiający zwraca uwagę Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na warunki gwarancyjne określone we wzorze umowy, w paragrafie nr 7, w tym na minimalny wymagany okres gwarancji 36 miesięcy dla dostarczonych urządzeń wraz z osprzętem oraz na wykonane prace montażowe i instalacyjne, maksymalny 24-godzinny czas reakcji, konieczność autoryzowanego serwisu w Polsce.
8. Kod CPV: 39717200-3 Urządzenia klimatyzacyjne, 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45000000-7: Roboty budowlane, 45300000-0: Roboty budowlane w zakresie instalacji budowlanych.
9. OBOWIĄZEK WIZJI LOKALNEJ:
1) Zgodnie z art. 131, ust. 2 Ustawy PZP, Zamawiający ustala obowiązek odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej przed złożeniem oferty ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia. Budynek, do którego dostarczane będą urządzenia i w którym prowadzone będą montaż, prace budowlane i instalacja, wpisany jest jako budynek należący do zespołu obiektów elektrociepłowni Ołowianka w Gdańsku pod nr 886 - dawny rejestr zabytków woj. gdańskiego elektrownia Ołowianka (obecnie nr 529), do rejestru zabytków Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 30.12.1983 r. Ponadto budynek, w tym wskazane w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ (dokumentacji projektowej) pomieszczenia, użytkowany jest w godzinach 6:00 – 23:00 przez różne grupy zawodowe (muzycy, podmioty zewnętrzne, administracja). Zamawiający wskazuje, że aby złożyć wiążącą ofertę Wykonawca (lub jego upoważniony przedstawiciel) musi zapoznać się z okolicznościami w miejscu wykonywania dostawy i niezbędnych prac montażowych.
2) Wizja lokalna odbędzie się, zgodnie z poniższymi zapisami:
a) Zamawiający ustala wizję lokalną w terminie 7-9 maja 2024 r., w godzinach 11:00 – 14:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Wejście „D” do budynku głównego PFB, przy ul. Ołowianka 1 w Gdańsku;
b) Zbiórka Wykonawców odbywa się przy recepcji Zamawiającego, tj. wewnątrz budynku od wejścia „D” o pełnych godzinach i potrwa maksymalnie do 10 minut, tj. o godzinie 11:00, 12:00 oraz 13:00. Zamawiający nie przewiduje większej ilości tur wizji lokalnej w trakcie jednego dnia roboczego;
c) Wykonawcy, którzy ominą turę w danej godzinie zobowiązani będą do oczekiwania na następną turę wizji lokalnej;
d) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zobowiązany będzie do wpisu do rejestru Wykonawców odbywających wizję lokalną poprzez przekazanie swoich danych oraz złożenie podpisu: imię, nazwisko, nazwa spółki Wykonawcy oraz NIP, REGON, KRS (jeśli dotyczy), funkcja w spółce Wykonawcy;
e) Rejestr w postaci papierowej prowadzi i będzie posiadać podczas wizji lokalnej ww. terminach gł. spec. ds. zamówień publicznych, który obecny będzie w trakcie wizji lokalnej w charakterze porządkowym i organizacyjnym;
f) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zgłasza Zamawiającemu na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przy użyciu zakładki „Korespondencja”) chęć udziału w wizji lokalnej do dnia 9 maja 2024 r. do godziny 12:30 ze wskazaniem dnia oraz przewidywanej godziny obecności w siedzibie Zamawiającego; w przypadku zgłoszenia do 12:30 w dniu 9.05.2024 możliwy termin wizji to dzień 9.05.2024 r., godzina 13:00;
g) Zamawiający przewiduje, że jedna tura wizji lokalnej potrwa maksymalnie 45 minut;
h) Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie udziela odpowiedzi na pytania lub wnioski Wykonawców. Pytania albo wnioski, Zamawiający uwzględni na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”) oraz w ustawowo wskazanym terminie;
3) W trakcie wizji lokalnej Wykonawcy/ wykonawcom towarzyszyć będzie minimum jeden pracownik Zamawiającego.
4) Wykonawcy przystępujący do wizji zobowiązani są posiadać:
a) Dokument potwierdzający tożsamość w przypadku rejestrowych przedstawicieli Wykonawcy oraz pełnomocnictwo i dokument potwierdzający tożsamość (w przypadku pełnomocników)
b) Przynajmniej część rysunkową dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej (na smartfonie, tablecie, laptopie itp.).
5) Odbycie wizji lokalnej nie pozbawia wykonawców prawa zwrócenia się o wyjaśnienie lub zmianę treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
ZAMAWIAJĄCY USTANAWIA OBOWIĄZEK WIZJI LOKALNEJ:
1) Zgodnie z art. 131, ust. 2 Ustawy PZP, Zamawiający ustala obowiązek odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej przed złożeniem oferty ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia. Budynek, do którego dostarczane będą urządzenia i w którym prowadzone będą montaż, prace budowlane i instalacja, wpisany jest jako budynek należący do zespołu obiektów elektrociepłowni Ołowianka w Gdańsku pod nr 886 - dawny rejestr zabytków woj. gdańskiego elektrownia Ołowianka (obecnie nr 529), do rejestru zabytków Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 30.12.1983 r. Ponadto budynek, w tym wskazane w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ (dokumentacji projektowej) pomieszczenia, użytkowany jest w godzinach 6:00 – 23:00 przez różne grupy zawodowe (muzycy, podmioty zewnętrzne, administracja). Zamawiający wskazuje, że aby złożyć wiążącą ofertę Wykonawca (lub jego upoważniony przedstawiciel) musi zapoznać się z okolicznościami w miejscu wykonywania dostawy i niezbędnych prac montażowych.
2) Wizja lokalna odbędzie się, zgodnie z poniższymi zapisami:
a) Zamawiający ustala wizję lokalną w terminie 7-9 maja 2024 r., w godzinach 11:00 – 14:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Wejście „D” do budynku głównego PFB, przy ul. Ołowianka 1 w Gdańsku;
b) Zbiórka Wykonawców odbywa się przy recepcji Zamawiającego, tj. wewnątrz budynku od wejścia „D” o pełnych godzinach i potrwa maksymalnie do 10 minut, tj. o godzinie 11:00, 12:00 oraz 13:00. Zamawiający nie przewiduje większej ilości tur wizji lokalnej w trakcie jednego dnia roboczego;
c) Wykonawcy, którzy ominą turę w danej godzinie zobowiązani będą do oczekiwania na następną turę wizji lokalnej;
d) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zobowiązany będzie do wpisu do rejestru Wykonawców odbywających wizję lokalną poprzez przekazanie swoich danych oraz złożenie podpisu: imię, nazwisko, nazwa spółki Wykonawcy oraz NIP, REGON, KRS (jeśli dotyczy), funkcja w spółce Wykonawcy;
e) Rejestr w postaci papierowej prowadzi i będzie posiadać podczas wizji lokalnej ww. terminach gł. spec. ds. zamówień publicznych, który obecny będzie w trakcie wizji lokalnej w charakterze porządkowym i organizacyjnym;
f) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zgłasza Zamawiającemu na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przy użyciu zakładki „Korespondencja”) chęć udziału w wizji lokalnej do dnia 6.05.2024 r. do godziny 15:30 włącznie ze wskazaniem dnia oraz przewidywanej godziny obecności w siedzibie Zamawiającego;
g) Zamawiający przewiduje, że jedna tura wizji lokalnej potrwa maksymalnie 45 minut;
h) Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie udziela odpowiedzi na pytania lub wnioski Wykonawców. Pytania albo wnioski, Zamawiający uwzględni na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”) oraz w ustawowo wskazanym terminie;
3) W trakcie wizji lokalnej Wykonawcy/ wykonawcom towarzyszyć będzie minimum jeden pracownik Zamawiającego.
4) Wykonawcy przystępujący do wizji zobowiązani są posiadać:
a) Dokument potwierdzający tożsamość w przypadku rejestrowych przedstawicieli Wykonawcy oraz pełnomocnictwo i dokument potwierdzający tożsamość (w przypadku pełnomocników)
b) Przynajmniej część rysunkową dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej (na smartfonie, tablecie, laptopie itp.)
5) Odbycie wizji lokalnej nie pozbawia wykonawców prawa zwrócenia się o wyjaśnienie lub zmianę treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia.
Po zmianie:
ZAMAWIAJĄCY USTANAWIA OBOWIĄZEK WIZJI LOKALNEJ:
1) Zgodnie z art. 131, ust. 2 Ustawy PZP, Zamawiający ustala obowiązek odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej przed złożeniem oferty ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia. Budynek, do którego dostarczane będą urządzenia i w którym prowadzone będą montaż, prace budowlane i instalacja, wpisany jest jako budynek należący do zespołu obiektów elektrociepłowni Ołowianka w Gdańsku pod nr 886 - dawny rejestr zabytków woj. gdańskiego elektrownia Ołowianka (obecnie nr 529), do rejestru zabytków Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 30.12.1983 r. Ponadto budynek, w tym wskazane w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ (dokumentacji projektowej) pomieszczenia, użytkowany jest w godzinach 6:00 – 23:00 przez różne grupy zawodowe (muzycy, podmioty zewnętrzne, administracja). Zamawiający wskazuje, że aby złożyć wiążącą ofertę Wykonawca (lub jego upoważniony przedstawiciel) musi zapoznać się z okolicznościami w miejscu wykonywania dostawy i niezbędnych prac montażowych.
2) Wizja lokalna odbędzie się, zgodnie z poniższymi zapisami:
a) Zamawiający ustala wizję lokalną w terminie 7-9 maja 2024 r., w godzinach 11:00 – 14:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Wejście „D” do budynku głównego PFB, przy ul. Ołowianka 1 w Gdańsku;
b) Zbiórka Wykonawców odbywa się przy recepcji Zamawiającego, tj. wewnątrz budynku od wejścia „D” o pełnych godzinach i potrwa maksymalnie do 10 minut, tj. o godzinie 11:00, 12:00 oraz 13:00. Zamawiający nie przewiduje większej ilości tur wizji lokalnej w trakcie jednego dnia roboczego;
c) Wykonawcy, którzy ominą turę w danej godzinie zobowiązani będą do oczekiwania na następną turę wizji lokalnej;
d) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zobowiązany będzie do wpisu do rejestru Wykonawców odbywających wizję lokalną poprzez przekazanie swoich danych oraz złożenie podpisu: imię, nazwisko, nazwa spółki Wykonawcy oraz NIP, REGON, KRS (jeśli dotyczy), funkcja w spółce Wykonawcy;
e) Rejestr w postaci papierowej prowadzi i będzie posiadać podczas wizji lokalnej ww. terminach gł. spec. ds. zamówień publicznych, który obecny będzie w trakcie wizji lokalnej w charakterze porządkowym i organizacyjnym;
f) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zgłasza Zamawiającemu na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przy użyciu zakładki „Korespondencja”) chęć udziału w wizji lokalnej do dnia 9 maja 2024 r. do godziny 12:30 ze wskazaniem dnia oraz przewidywanej godziny obecności w siedzibie Zamawiającego; w przypadku zgłoszenia do 12:30 w dniu 9.05.2024 możliwy termin wizji to dzień 9.05.2024 r., godzina 13:00;
g) Zamawiający przewiduje, że jedna tura wizji lokalnej potrwa maksymalnie 45 minut;
h) Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie udziela odpowiedzi na pytania lub wnioski Wykonawców. Pytania albo wnioski, Zamawiający uwzględni na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”) oraz w ustawowo wskazanym terminie;
3) W trakcie wizji lokalnej Wykonawcy/ wykonawcom towarzyszyć będzie minimum jeden pracownik Zamawiającego.
4) Wykonawcy przystępujący do wizji zobowiązani są posiadać:
a) Dokument potwierdzający tożsamość w przypadku rejestrowych przedstawicieli Wykonawcy oraz pełnomocnictwo i dokument potwierdzający tożsamość (w przypadku pełnomocników)
b) Przynajmniej część rysunkową dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej (na smartfonie, tablecie, laptopie itp.)
5) Odbycie wizji lokalnej nie pozbawia wykonawców prawa zwrócenia się o wyjaśnienie lub zmianę treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia.



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00323170/01 z dnia: 2024-05-14
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.1.5. Wartość zamówienia Przed zmianą:
520302,27
Po zmianie:
570000,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń klimatyzacji wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w budynku PFB. Nr referencyjny nadany przez Zamawiającego: DTE.271.179.2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawę 4 sztuk agregatów zewnętrznych wraz z osprzętem,
2) Dostawę 21 sztuk klimatyzatorów kasetonowych wraz z osprzętem, w tym:
a) 3,6 kW – 5 sztuk
b) 5,6 kW – 1 sztuka
c) 4,5 kW – 4 sztuki
d) 7,1 kW – 3 sztuki
e) 8 kW – 4 sztuki
f) 600x600 1,7 kW – 3 sztuki
g) 600x600 2,2 kW – 1 sztuka
3) Dostawę 6 sztuk kompaktowych klimatyzatorów naściennych wraz z osprzętem, w tym:
a) 2,8 kW – 2 sztuki
b) 3,6 kW – 1 sztuka
c) 4,5 kW – 2 sztuki
d) 7,1 kW – 1 sztuka
4) Dostawę materiałów budowlanych i wykonanie robót budowlanych w budynku PFB związanych z montażem wskazanych w punktach 1)-3) urządzeń,
5) Dostawę części, urządzeń, materiałów elektrycznych i wykonanie prac elektrycznych związanych z instalacją wskazanych w punktach 1)-3) urządzeń,
6) Zapewnienie specjalistycznej obsługi technicznej wykonania przedmiotu zamówienia,
7) Integrację z automatyką BMS-VRF PFB, zgodnie z opisem wskazanym w punkcie 4.3) niniejszego rozdziału,
8) Uruchomienie i wykonanie pomiarów technicznych całej instalacji klimatyzacji.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Ze względu na wielkość i zakres przedmiotu zamówienia – poszczególne urządzenia składające się na całość instalacji klimatyzacji z kompatybilnym osprzętem – brak podziału na części nie ograniczy konkurencji ani nie przysporzy wykonawcom nadmiernych trudności technicznych, a wszystkie dostarczone materiały i wykonane prace muszą być ze sobą kompatybilne i wzajemnie się uzupełniać.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami znajduje się w
1) załączniku nr 2 do SWZ – Dokumentacji projektowej, obejmującej w szczególności:
a) inwentaryzację budowlaną na potrzeby projektu klimatyzacji pomieszczeń biurowych i garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB,
b) projekt instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB – projekt techniczny instalacje sanitarne (opis techniczny i rysunki),
c) projekt instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderob na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB – projekt wielobranżowy BIOZ (opis budowlany, rysunki, STWOIRB)
d) opracowanie wykonania instalacji elektrycznych zasilania urządzeń klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB (opis techniczny, wykonawczy, specyfikacja techniczna, rysunki, przedmiar);
2) załączniku nr 3 do SWZ – Wzorze umowy,
3) opisie integracji z automatyką BMS-VRF, wskazanym poniżej:
 Opis integracji automatyki BMS-VRF – klimatyzacja parter – 1 piętro – 2 piętro – strop techniczny:
Instalowany układ klimatyzacji segment B w budynku PFB na parterze, 1 piętro, 2 piętro i jednostki zewnętrzne montowane na stropie technicznym zgodnie z projektem technicznym budowlanym i projektem technicznym elektrycznym należy zintegrować z istniejącym systemem BMS EBO od Schneider-Electric w budynku PFB.
Integrację należy wykonać za pomocą interfejsu BACnet IP (jeśli producent nie zapewnia, to dopuszcza się również Modbus TCP) z wykorzystaniem dedykowanej bramki komunikacyjnej producenta układów VRF.
Interfejs musi umożliwiać dostęp do wszystkich danych udostępnianych przez system VRF, ale zakres integracji nie może być mniejszy niż:
• załączenie i wyłączenie - sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,
• temperatura zadana - sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,
• temperatura w pomieszczeniu (odczyt z czujnika w pilocie przewodowym) - odczyt dla każdej jednostki wewnętrznej,
• prędkość wentylatorów – sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,
• położeniem lameli kierunkowych – sterowanie i odczyt stanu (jeśli odczyt występuje) dla każdej jednostki wewnętrznej,
• tryb pracy jednostki (grzanie/chłodzenie itp.) – sterowanie i odczyt dla każdej jednostki wewnętrzne,
• alarmy (kod błędu) jednostki wewnętrznej – odczyt dla każdej jednostki wewnętrznej z możliwością kasowania alarmu filtra,
• blokowanie całkowite i częściowe (np. blokada zmiany trybu pracy) sterowania lokalnego (pilota) - dla każdej jednostki wewnętrznej,
• alarmy (kod błędu) jednostki zewnętrznej – odczyt dla każdej jednostki zewnętrznej.
W przypadku, gdy jednostki wewnętrzne (w jednym pomieszczeniu) są połączone w grupę, sterowania dla grupy, ale odczyt stanu każdej jednostki z osobna. Interfejs musi umożliwiać jednoczesne sterowanie lokalne (pilot) i zdalne (system BMS) z możliwością blokady sterowania lokalnego (pilota).
5. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 r., a także musi spełniać wymagania techniczno- funkcjonalne opisane w dokumentach zamówienia. Nie dopuszcza się stosowania urządzeń i akcesoriów montażowych wytworzonych jako wykonanie warsztatowe przez Wykonawcę.
6. Inwestycja jest w trakcie procedowania pozwolenia na budowę.
7. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone urządzenia, zgodnie z gwarancją producenta, a także na wykonane prace instalacyjne i budowlane. Zamawiający zwraca uwagę Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na warunki gwarancyjne określone we wzorze umowy, w paragrafie nr 7, w tym na minimalny wymagany okres gwarancji 36 miesięcy dla dostarczonych urządzeń wraz z osprzętem oraz na wykonane prace montażowe i instalacyjne, maksymalny 24-godzinny czas reakcji, konieczność autoryzowanego serwisu w Polsce.
8. Kod CPV: 39717200-3 Urządzenia klimatyzacyjne, 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45000000-7: Roboty budowlane, 45300000-0: Roboty budowlane w zakresie instalacji budowlanych.
9. OBOWIĄZEK WIZJI LOKALNEJ:
1) Zgodnie z art. 131, ust. 2 Ustawy PZP, Zamawiający ustala obowiązek odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej przed złożeniem oferty ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia. Budynek, do którego dostarczane będą urządzenia i w którym prowadzone będą montaż, prace budowlane i instalacja, wpisany jest jako budynek należący do zespołu obiektów elektrociepłowni Ołowianka w Gdańsku pod nr 886 - dawny rejestr zabytków woj. gdańskiego elektrownia Ołowianka (obecnie nr 529), do rejestru zabytków Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 30.12.1983 r. Ponadto budynek, w tym wskazane w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ (dokumentacji projektowej) pomieszczenia, użytkowany jest w godzinach 6:00 – 23:00 przez różne grupy zawodowe (muzycy, podmioty zewnętrzne, administracja). Zamawiający wskazuje, że aby złożyć wiążącą ofertę Wykonawca (lub jego upoważniony przedstawiciel) musi zapoznać się z okolicznościami w miejscu wykonywania dostawy i niezbędnych prac montażowych.
2) Wizja lokalna odbędzie się, zgodnie z poniższymi zapisami:
a) Zamawiający ustala wizję lokalną w terminie 7-9 maja 2024 r., w godzinach 11:00 – 14:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Wejście „D” do budynku głównego PFB, przy ul. Ołowianka 1 w Gdańsku;
b) Zbiórka Wykonawców odbywa się przy recepcji Zamawiającego, tj. wewnątrz budynku od wejścia „D” o pełnych godzinach i potrwa maksymalnie do 10 minut, tj. o godzinie 11:00, 12:00 oraz 13:00. Zamawiający nie przewiduje większej ilości tur wizji lokalnej w trakcie jednego dnia roboczego;
c) Wykonawcy, którzy ominą turę w danej godzinie zobowiązani będą do oczekiwania na następną turę wizji lokalnej;
d) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zobowiązany będzie do wpisu do rejestru Wykonawców odbywających wizję lokalną poprzez przekazanie swoich danych oraz złożenie podpisu: imię, nazwisko, nazwa spółki Wykonawcy oraz NIP, REGON, KRS (jeśli dotyczy), funkcja w spółce Wykonawcy;
e) Rejestr w postaci papierowej prowadzi i będzie posiadać podczas wizji lokalnej ww. terminach gł. spec. ds. zamówień publicznych, który obecny będzie w trakcie wizji lokalnej w charakterze porządkowym i organizacyjnym;
f) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zgłasza Zamawiającemu na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przy użyciu zakładki „Korespondencja”) chęć udziału w wizji lokalnej do dnia 9 maja 2024 r. do godziny 12:30 ze wskazaniem dnia oraz przewidywanej godziny obecności w siedzibie Zamawiającego; w przypadku zgłoszenia do 12:30 w dniu 9.05.2024 możliwy termin wizji to dzień 9.05.2024 r., godzina 13:00;
g) Zamawiający przewiduje, że jedna tura wizji lokalnej potrwa maksymalnie 45 minut;
h) Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie udziela odpowiedzi na pytania lub wnioski Wykonawców. Pytania albo wnioski, Zamawiający uwzględni na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”) oraz w ustawowo wskazanym terminie;
3) W trakcie wizji lokalnej Wykonawcy/ wykonawcom towarzyszyć będzie minimum jeden pracownik Zamawiającego.
4) Wykonawcy przystępujący do wizji zobowiązani są posiadać:
a) Dokument potwierdzający tożsamość w przypadku rejestrowych przedstawicieli Wykonawcy oraz pełnomocnictwo i dokument potwierdzający tożsamość (w przypadku pełnomocników)
b) Przynajmniej część rysunkową dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej (na smartfonie, tablecie, laptopie itp.).
5) Odbycie wizji lokalnej nie pozbawia wykonawców prawa zwrócenia się o wyjaśnienie lub zmianę treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia.
Po zmianie:
I. OPZ
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń klimatyzacji wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem w budynku PFB. Nr referencyjny nadany przez Zamawiającego: DTE.271.179.2024.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostawę 4 sztuk agregatów zewnętrznych wraz z osprzętem,
2) Dostawę 21 sztuk klimatyzatorów kasetonowych wraz z osprzętem, w tym: a) 3,6 kW – 5 sztuk, b) 5,6 kW – 1 sztuka, c) 4,5 kW – 4 sztuki, d) 7,1 kW – 3 sztuki, e) 8 kW – 4 sztuki, f) 600x600 1,7 kW – 3 sztuki, g) 600x600 2,2 kW – 1 sztuka
3) Dostawę 6 sztuk kompaktowych klimatyzatorów naściennych wraz z osprzętem, w tym: a) 2,8 kW – 2 sztuki, b) 3,6 kW – 1 sztuka, c) 4,5 kW – 2 sztuki, d) 7,1 kW – 1 sztuka.
4) Dostawę materiałów budowlanych i wykonanie robót budowlanych w budynku PFB związanych z montażem wskazanych w punktach 1)-3) urządzeń,
5) Dostawę części, urządzeń, materiałów elektrycznych i wykonanie prac elektrycznych związanych z instalacją wskazanych w punktach 1)-3) urządzeń,
6) Zapewnienie specjalistycznej obsługi technicznej wykonania przedmiotu zamówienia,
7) Integrację z automatyką BMS-VRF PFB, zgodnie z opisem wskazanym w punkcie 4.3) niniejszego rozdziału,
8) Uruchomienie i wykonanie pomiarów technicznych całej instalacji klimatyzacji,
9) Wykonywanie serwisu urządzeń w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, według zapotrzebowania, zgodnie z zapisami paragrafu 8 wzoru umowy,
10) Wykonywanie czynności zgodnie z ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U.2020.2065), w terminach wskazanych przez Centralny Rejestr Operatorów Urządzeń i Systemów Ochrony Przeciwpożarowej, zgodnie z zapisami paragrafu 8 wzoru umowy.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Ze względu na wielkość i zakres przedmiotu zamówienia – poszczególne urządzenia składające się na całość instalacji klimatyzacji z kompatybilnym osprzętem – brak podziału na części nie ograniczy konkurencji ani nie przysporzy wykonawcom nadmiernych trudności technicznych, a wszystkie dostarczone materiały i wykonane prace muszą być ze sobą kompatybilne i wzajemnie się uzupełniać.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami znajduje się w
1) załączniku nr 2 do SWZ – Dokumentacji projektowej, obejmującej w szczególności:
a) inwentaryzację budowlaną na potrzeby projektu klimatyzacji pomieszczeń biurowych i garderob na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB,
b) projekt instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB – projekt techniczny instalacje sanitarne (opis techniczny i rysunki),
c) projekt instalacji klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB – projekt wielobranżowy BIOZ (opis budowlany, rysunki, STWOIRB)
d) opracowanie wykonania instalacji elektrycznych zasilania urządzeń klimatyzacji pomieszczeń biurowych, garderób na parterze, I piętrze, II piętrze w budynku PFB (opis techniczny, wykonawczy, specyfikacja techniczna, rysunki, przedmiar);
e) ODPOWIEDZIACH NA PYTANIA WYKONAWCÓW;
2) załączniku nr 3 do SWZ – Wzorze umowy,
3) opisie integracji z automatyką BMS-VRF, wskazanym poniżej: Opis integracji automatyki BMS-VRF – klimatyzacja parter – 1 piętro – 2 piętro – strop techniczny: Instalowany układ klimatyzacji segment B w budynku PFB na parterze, 1 piętro, 2 piętro i jednostki zewnętrzne montowane na stropie technicznym zgodnie z projektem technicznym budowlanym i projektem technicznym elektrycznym należy zintegrować z istniejącym systemem BMS EBO od Schneider-Electric w budynku PFB.
Integrację należy wykonać za pomocą interfejsu BACnet IP (jeśli producent nie zapewnia, to dopuszcza się również Modbus TCP) z wykorzystaniem dedykowanej bramki komunikacyjnej producenta układów VRF. Interfejs musi umożliwiać dostęp do wszystkich danych udostępnianych przez system VRF, ale zakres integracji nie może być mniejszy niż:
• załączenie i wyłączenie - sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,
• temperatura zadana - sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,
• temperatura w pomieszczeniu (odczyt z czujnika w pilocie przewodowym) - odczyt dla każdej jednostki wewnętrznej,
• prędkość wentylatorów – sterowanie i odczyt stanu dla każdej jednostki wewnętrznej,
• położeniem lameli kierunkowych – sterowanie i odczyt stanu (jeśli odczyt występuje) dla każdej jednostki wewnętrznej,
• tryb pracy jednostki (grzanie/chłodzenie itp.) – sterowanie i odczyt dla każdej jednostki wewnętrzne,
• alarmy (kod błędu) jednostki wewnętrznej – odczyt dla każdej jednostki wewnętrznej
z możliwością kasowania alarmu filtra,
• blokowanie całkowite i częściowe (np. blokada zmiany trybu pracy) sterowania lokalnego (pilota) - dla każdej jednostki wewnętrznej,
• alarmy (kod błędu) jednostki zewnętrznej – odczyt dla każdej jednostki zewnętrznej.
W przypadku, gdy jednostki wewnętrzne (w jednym pomieszczeniu) są połączone w grupę, sterowania dla grupy, ale odczyt stanu każdej jednostki z osobna. Interfejs musi umożliwiać jednoczesne sterowanie lokalne (pilot) i zdalne (system BMS) z możliwością blokady sterowania lokalnego (pilota).
5. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 r., a także musi spełniać wymagania techniczno- funkcjonalne opisane w dokumentach zamówienia. Nie dopuszcza się stosowania urządzeń i akcesoriów montażowych wytworzonych jako wykonanie warsztatowe przez Wykonawcę.
6. Inwestycja jest w trakcie procedowania pozwolenia na budowę.
7. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone urządzenia, zgodnie z gwarancją producenta, a także na wykonane prace instalacyjne i budowlane. Zamawiający zwraca uwagę Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na warunki gwarancyjne określone we wzorze umowy, w paragrafie nr 7, oraz na warunki serwisowe określone w paragrafie 8, w tym na minimalny wymagany okres gwarancji 36 miesięcy dla dostarczonych urządzeń wraz z osprzętem oraz na wykonane prace montażowe i instalacyjne, maksymalny 8-godzinny czas reakcji (dla gwarancji i serwisu), konieczność autoryzowanego serwisu w Obszarze Metropolitalnym Gdańsk-Gdynia-Sopot ( 50 km od jego granic).
8. Kod CPV: 39717200-3 Urządzenia klimatyzacyjne, 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45000000-7: Roboty budowlane, 45300000-0: Roboty budowlane w zakresie instalacji budowlanych.
9. OBOWIĄZEK WIZJI LOKALNEJ - szczegóły w informacjach dodatkowych niniejszego ogłoszenia oraz SWZ, Rozdział 3, ustęp3. Zamawiający wskazuje, że aby złożyć wiążącą ofertę Wykonawca (lub jego upoważniony przedstawiciel) musi zapoznać się z okolicznościami w miejscu wykonywania dostawy i niezbędnych prac montażowych.
II. Termin wykonania całości prac (rozliczenie ryczałtowe) to 30.09.2024 r. przy czym termin wykonania zamówienia (dostawy urządzeń, montażu, instalacji i uruchomienia) DLA PIERWSZEJ KONDYGNACJI BUDYNKU (PIERWSZE PIĘTRO) – pomieszczenia biurowe) W TERMINIE DO 12 SIERPNIA 2024 R.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
ZAMAWIAJĄCY USTANAWIA OBOWIĄZEK WIZJI LOKALNEJ:
1) Zgodnie z art. 131, ust. 2 Ustawy PZP, Zamawiający ustala obowiązek odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej przed złożeniem oferty ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia. Budynek, do którego dostarczane będą urządzenia i w którym prowadzone będą montaż, prace budowlane i instalacja, wpisany jest jako budynek należący do zespołu obiektów elektrociepłowni Ołowianka w Gdańsku pod nr 886 - dawny rejestr zabytków woj. gdańskiego elektrownia Ołowianka (obecnie nr 529), do rejestru zabytków Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 30.12.1983 r. Ponadto budynek, w tym wskazane w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ (dokumentacji projektowej) pomieszczenia, użytkowany jest w godzinach 6:00 – 23:00 przez różne grupy zawodowe (muzycy, podmioty zewnętrzne, administracja). Zamawiający wskazuje, że aby złożyć wiążącą ofertę Wykonawca (lub jego upoważniony przedstawiciel) musi zapoznać się z okolicznościami w miejscu wykonywania dostawy i niezbędnych prac montażowych.
2) Wizja lokalna odbędzie się, zgodnie z poniższymi zapisami:
a) Zamawiający ustala wizję lokalną w terminie 7-9 maja 2024 r., w godzinach 11:00 – 14:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Wejście „D” do budynku głównego PFB, przy ul. Ołowianka 1 w Gdańsku;
b) Zbiórka Wykonawców odbywa się przy recepcji Zamawiającego, tj. wewnątrz budynku od wejścia „D” o pełnych godzinach i potrwa maksymalnie do 10 minut, tj. o godzinie 11:00, 12:00 oraz 13:00. Zamawiający nie przewiduje większej ilości tur wizji lokalnej w trakcie jednego dnia roboczego;
c) Wykonawcy, którzy ominą turę w danej godzinie zobowiązani będą do oczekiwania na następną turę wizji lokalnej;
d) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zobowiązany będzie do wpisu do rejestru Wykonawców odbywających wizję lokalną poprzez przekazanie swoich danych oraz złożenie podpisu: imię, nazwisko, nazwa spółki Wykonawcy oraz NIP, REGON, KRS (jeśli dotyczy), funkcja w spółce Wykonawcy;
e) Rejestr w postaci papierowej prowadzi i będzie posiadać podczas wizji lokalnej ww. terminach gł. spec. ds. zamówień publicznych, który obecny będzie w trakcie wizji lokalnej w charakterze porządkowym i organizacyjnym;
f) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zgłasza Zamawiającemu na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przy użyciu zakładki „Korespondencja”) chęć udziału w wizji lokalnej do dnia 9 maja 2024 r. do godziny 12:30 ze wskazaniem dnia oraz przewidywanej godziny obecności w siedzibie Zamawiającego; w przypadku zgłoszenia do 12:30 w dniu 9.05.2024 możliwy termin wizji to dzień 9.05.2024 r., godzina 13:00;
g) Zamawiający przewiduje, że jedna tura wizji lokalnej potrwa maksymalnie 45 minut;
h) Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie udziela odpowiedzi na pytania lub wnioski Wykonawców. Pytania albo wnioski, Zamawiający uwzględni na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”) oraz w ustawowo wskazanym terminie;
3) W trakcie wizji lokalnej Wykonawcy/ wykonawcom towarzyszyć będzie minimum jeden pracownik Zamawiającego.
4) Wykonawcy przystępujący do wizji zobowiązani są posiadać:
a) Dokument potwierdzający tożsamość w przypadku rejestrowych przedstawicieli Wykonawcy oraz pełnomocnictwo i dokument potwierdzający tożsamość (w przypadku pełnomocników)
b) Przynajmniej część rysunkową dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej (na smartfonie, tablecie, laptopie itp.)
5) Odbycie wizji lokalnej nie pozbawia wykonawców prawa zwrócenia się o wyjaśnienie lub zmianę treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia.
Po zmianie:
OBOWIĄZEK WIZJI LOKALNEJ:
1) Zgodnie z art. 131, ust. 2 Ustawy PZP, Zamawiający ustala obowiązek odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej przed złożeniem oferty ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (wyjaśnienie w SWZ, Rozdział 3, ustęp 9); Zamawiający wskazuje, że aby złożyć wiążącą ofertę Wykonawca (lub jego upoważniony przedstawiciel) musi zapoznać się z okolicznościami w miejscu wykonywania dostawy i niezbędnych prac montażowych.
2) Wizja lokalna odbędzie się, zgodnie z poniższymi zapisami:
a) Zamawiający ustala wizję lokalną w terminie 7-9 maja 2024 r., oraz w godzinach 11:00 – 14:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. Wejście „D” do budynku głównego PFB, przy ul. Ołowianka 1 w Gdańsku; wizja lokalna możliwa będzie także na indywidualny wniosek Wykonawcy, złożony na zasadach określonych w Rozdziale 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przy użyciu zakładki „Korespondencja”), który wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert;
b) Zbiórka Wykonawców odbywa się przy recepcji Zamawiającego, tj. wewnątrz budynku od wejścia „D” o pełnych godzinach i potrwa maksymalnie do 10 minut, tj. o godzinie 11:00, 12:00 oraz 13:00. Zamawiający nie przewiduje większej ilości tur wizji lokalnej w trakcie jednego dnia roboczego;
c) Wykonawcy, którzy ominą turę w danej godzinie zobowiązani będą do oczekiwania na następną turę wizji lokalnej;
d) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zobowiązany będzie do wpisu do rejestru Wykonawców odbywających wizję lokalną poprzez przekazanie swoich danych oraz złożenie podpisu: imię, nazwisko, nazwa spółki Wykonawcy oraz NIP, REGON, KRS (jeśli dotyczy), funkcja w spółce Wykonawcy;
e) Rejestr w postaci papierowej prowadzi i będzie posiadać podczas wizji lokalnej ww. terminach gł. spec. ds. zamówień publicznych, który obecny będzie w trakcie wizji lokalnej w charakterze porządkowym i organizacyjnym;
f) Wykonawca lub jego upoważniony przedstawiciel zgłasza Zamawiającemu na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przy użyciu zakładki „Korespondencja”) chęć udziału w wizji lokalnej do dnia 9 maja 2024 r. do godziny 12:30 ze wskazaniem dnia oraz przewidywanej godziny obecności w siedzibie Zamawiającego; w przypadku zgłoszenia do 12:30 w dniu 9.05.2024 możliwy termin wizji to dzień 9.05.2024 r., godzina 13:00;
g) Zamawiający przewiduje, że jedna tura wizji lokalnej potrwa maksymalnie 45 minut;
h) Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie udziela odpowiedzi na pytania lub wnioski Wykonawców. Pytania albo wnioski, Zamawiający uwzględni na zasadach określonych w art. 284 Ustawy Pzp, tj. gdy wpłyną do Zamawiającego, zgodnie z zapisami Rozdziału 9 niniejszej SWZ (za pośrednictwem Platformy zakupowej przez opcję „zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”) oraz w ustawowo wskazanym terminie;
3) W trakcie wizji lokalnej Wykonawcy/ wykonawcom towarzyszyć będzie minimum jeden pracownik Zamawiającego.
4) Wykonawcy przystępujący do wizji zobowiązani są posiadać:
a) Dokument potwierdzający tożsamość w przypadku rejestrowych przedstawicieli Wykonawcy oraz pełnomocnictwo i dokument potwierdzający tożsamość (w przypadku pełnomocników)
b) Przynajmniej część rysunkową dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej (na smartfonie, tablecie, laptopie itp.)
5) Odbycie wizji lokalnej nie pozbawia wykonawców prawa zwrócenia się o wyjaśnienie lub zmianę treści SWZ dotyczącej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-16 10:00
Po zmianie:
2024-05-23 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-16 10:30
Po zmianie:
2024-05-23 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-14
Po zmianie:
2024-06-21
branża Wentylacja i klimatyzacja
podbranża urządzenia
kody CPV 39717200, 45000000, 45300000, 45310000, 45311200, 45331220
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10538025 2024-05-20
godz. 08:00
Dolnośląskie DOSTAWA KLIMATYZATORA Lokalizacja 59-101 Polkowice
10520027 2024-05-20
godz. 10:00
Mazowieckie Usługa przeglądu i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w pomieszczeniach Wydziału Geodezji i Kartografii Politechniki Warszawskiej Część 1: Przedmiotem zamówieni...
10533511 2024-05-20
godz. 12:00
Mazowieckie Usługi serwisowania i konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach OSiR Praga-Południe m. st. Warszawy: Pływalni Wodnik przy ul. Gen. Tadeusz Bora-Komorowskiego 40 (1 szt.), Hali S...
10521931 2024-05-20
godz. 23:59
Lubelskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niebędącego prototypem systemu odciągu pyłów węglikowych wraz z oprzyrządowaniem oraz usługami, w tym: transportem, instalacją, uruchomi...
10520099 2024-05-21
godz. 09:00
Wielkopolskie Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji oraz napraw instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej. Zgodnie z SWZ:„2.1.3. Przedmiot zamówienia: wykonywanie okresowych przegl...
10533374 2024-05-22
godz. 16:00
Mazowieckie Szanowni Państwo, ORLEN Spółka Akcyjna, z siedzibą w Płocku, ul. Chemików 7, 09-411 Płock, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmie...
10486816 2024-05-24
godz. 09:30
Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest: Przegląd instalacji i urządzeń do wytwarzania i obsługi powietrza oddechowego oraz komór hiperbarycznych z podziałem na części:Część I: Przegląd roc...
10536907 2024-05-27
godz. 11:00
Świętokrzyskie Przeglądy i konserwacje urządzeń klimatyzacyjnych w Dyckerhoff Polska Sp. z o.o. – Cementownia Nowiny -
10528143 2024-05-28
godz. 10:00
Dolnośląskie Rozbudowa systemu klimatyzacji wraz z elementami współpracującymi w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia ZP/TP/32/2024/WOU
10525847 2024-05-28
godz. 12:00
Śląskie Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach Zakres prac:A. Zakres prac ogólnobudowlanych:- demontaż i montaż drabinek gimnasty...