Przetarg 10425418 - 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu...

   
Analizuj Zamówienie 10425418 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-10
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego urządzenia wysokociśnieniowego do obsługi sieci kanalizacyjn
ej oraz kamery mobilnej do inspekcji sieci kanalizacyjnej. 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) dostawa urządzenia wysokociśnieniowego do obsługi sieci kanalizacyjnej, 2) dostawa kamery mobilnej do inspekcji sieci kanalizacyjnej,3) usługi pozostające w związku z realizowaną dostawą, w szczególności: a) uruchomienie urządzenia wysokociśnieniowego do obsługi sieci kanalizacyjnej oraz kamery mobilnej do inspekcji sieci kanalizacyjnej,b) szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia,c) w okresie gwarancyjnym obowiązkowe przeglądy urządzenia wysokociśnieniowego na koszt Wykonawcy,d) obsługa serwisowa gwarancyjna i pogwarancyjne w siedzibie Zamawiającego. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być przygotowany do eksploatacji i posiadać wszelkie wymagane przez prawo zaświadczenia, certyfikaty dopuszczające do obrotu i użytkowania. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać powszechnie obowiązującym standardom i normom przyjętym dla tego rodzaju urządzeń, być dopuszczony do obrotu i stosowania w Polsce i UE, spełniać wymogi SWZ. 5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych oraz wad prawnych. 6. Podstawowe dane leasingu: czas trwania 36 miesięcy w tym czynsz inicjalny w wysokości 20% i 35 miesięcznych rat leasingowych, stała stopa procentowa, kwota wykupu 1%, leasing w zł.7. Po upływie okresu obowiązywania umowy leasingowej, po zapłacie ostatniego czynszu leasingowego, Zamawiający będzie miał prawo wykupu przedmiotu leasingu na własność pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu.8. Czynsz leasingowy uiszczany będzie w terminach comiesięcznych. Zamawiający zobowiązany jest do uiszczania czynszu leasingowego zgodnie z harmonogramem finansowym stanowiącym integralną część umowy leasingowej.9. Zamawiający przez okres trwania umowy leasingu będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu we własnym zakresie i nie ma obowiązku jego ubezpieczenia za pośrednictwem Wykonawcy, tzn. będzie miał możliwość skorzystania z oferty dowolnego ubezpieczyciela, w tym z oferty Wykonawcy, bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych opłat na rzecz Wykonawcy w związku z wyborem oferty zewnętrznego ubezpieczenia.10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia spełniającego bezwzględnie minimalne wymagania, parametry techniczne i osprzęt określone przez Zamawiającego w poniższej specyfikacji.11. Wymagania dotyczące odbioru: 1) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy maszyny najpóźniej siedem dni przed terminem dostawy.2) Odbiór nastąpi na terenie Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o. o., Krupy 72, 76-150 Darłowo i zostanie potwierdzony pisemnym protokołem odbioru. 3) Sporządzony protokół odbioru podpisany przez strony umowy będzie potwierdzeniem zrealizowania umowy przez Wykonawcę.4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt i odpowiedzialność oraz umożliwi jego sprawdzenie.5) Zamawiający nie odpowiada za szkody powstałe w transporcie. 6) Zamawiający dokona odbioru wyłącznie przedmiotu zamówienia zgodnego z SWZ oraz Ofertą.7) W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy niezgodnego z SWZ lub Ofertą Zamawiający uzna, że dostawa nie została zrealizowana, a Wykonawca poniesie wszelkie konsekwencje przewidziane umową za niedotrzymanie terminu dostawy z winy Wykonawcy.8) Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: a) jeżeli wady są istotne, Zamawiający może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad, b) w przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru wad i usterek tj. takich, które nie wpływają, na jakość oraz nie utrudniają ani nie uniemożliwiają użytkowania urządzeń Zamawiający wskaże w protokole odbioru termin usunięcia wad i usterek przez Wykonawcę. Powyższy zapis nie odnosi się do parametrów technicznych, które Zamawiający wskazywał w Załączniku nr 2 do SWZ. Brak lub niezgodność któregokolwiek z parametrów wskazanych w Załączniku nr 2 do SWZ skutkować będzie brakiem możliwości odbioru maszyny, c) jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowując prawo do naliczania Wykonawcy kar umownych. 9) Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad, które powstały z jego winy, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów. 10) Strony postanawiają, że termin usunięcia przez Wykonawcę wad stwierdzonych przy odbiorze wynosić będzie 7 dni, chyba, że w trakcie odbioru strony postanowią inaczej. 11) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia na piśmie Zamawiającego o usunięciu wad.12) Ryzyko utraty i uszkodzenia przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego z chwilą protokolarnego odbioru przedmiotu umowy (podpisania protokołu odbioru).13) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w dniu dostawy nieodpłatnego szkolenia stanowiskowego w zakresie bieżącej obsługi, eksploatacji, konserwacji, dokonywania drobnych napraw oraz bhp dostarczonego przedmiotu zamówienia dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego.14) Szkolenie odbędzie się na terenie Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o. o., Krupy 72, 76-150 Darłowo i obejmować będzie pełen zakres umożliwiający prawidłową eksploatację urządzeń. Z przeprowadzonego szkolenia zostanie sporządzony protokół szkolenia – podpisany przez Strony oraz szkolonych pracowników.12. Urządzenie wysokociśnieniowe do obsługi sieci kanalizacyjnej:1) Fabrycznie nowe, rok produkcji min: 2024.2) Całość urządzenia umieszczona na ramie pośredniej.3) Pompa ciśnieniowa o parametrach pracy: ciśnienie robocze min. 150 bar przy wydatku wody min 85l/min.4) Regulator ciśnienia i manometr ciśnieniowy z zaworem (płynna regulacja ciśnienia i wydatku wody).5) System automatycznie zatrzymujący pracę pompy, gdy poziom wody w zbiornikach zbliża się do minimum z możliwością krótkotrwałego włączenia pompy wysokociśnieniowej, np. w celu zwinięcia węża.6) Silnik benzynowy o mocy min 36 KM z rozrusznikiem elektrycznym i bezpośrednim wtryskiem paliwa.7) Dwustopniowe uruchamianie silnika poprzez stacyjkę umieszczoną na głównym panelu kontrolnym oraz pilotem zdalnego sterowania. 8) Przyłącze hydrantowe do napełniania zbiornika.9) Zbiorniki na wodę wykonane z tworzywa sztucznego o pojemności min. 800 l, wyposażone w przegrody anty-falowe oraz przelew nadmiaru wody.10) Główny panel sterujący (umieszczony na bębnie głównym z wężem wysokociśnieniowym), wodoszczelny, wyposażony w stacyjkę, regulację obrotów silnika, włącznik/wyłącznik pompy wysokociśnieniowej, wyłącznik bezpieczeństwa, sygnalizację niskiego poziomu wody w zbiorniku, joystick zwijania i rozwijania węża roboczego, gniazdo 12 V.11) Licznik motogodzin oraz akumulator.12) Układ cyrkulacji wody na obu wężach- praca w warunkach zimowych.13) Główny bęben zamocowany na ramieniu uchylnym w płaszczyźnie poziomej o kąt 65 stopni, dodatkowo możliwość obrotu bębna o kąt 135 stopni, umożliwiający umieszczenie węża bezpośrednio nad studnią. Bęben zwijany/odwijany hydraulicznie z płynną regulacją prędkości obrotowej o pojemności min. 80 m węża wysokociśnieniowego DN 16, zakucie ½’’.14) Drugi bęben pomocniczy – ciśnieniowy zwijany/odwijany hydraulicznie z wężem DN 10 o długości 60 m, zakucie ½’’.Bęben z płynną regulacją prędkości obrotowej. 15) System automatycznego układania węża na bębnie głównym prowadzonym przez prowadnice ślimakowe. 16) Zdalne sterowanie radiowe PILOT z minimalnymi funkcjami: włączanie/wyłączanie, regulacja obrotów silnika urządzenia, włączanie i wyłączanie pompy ciśnieniowej, awaryjne wyłączenie urządzenia, bezstopniowa regulacja prędkości rozwijania i nawijania węża głównego i pomocniczego, przełącznik wyboru pracy bębna. 17) Wyłącznik awaryjny.18) Minimalny zasięg 100 m.19) Dodatkowa bateria do pilota.20) Możliwość zablokowania ramienia roboczego w min. 4 pozycjach.21) Możliwość zablokowania bębna w min. 7 pozycjach.22) Możliwość załadunku/rozładunku wózkiem widłowym.23) Ociekacz.24) Maksymalne wymiary urządzenia ze zbiornikiem: dł.1950 mm x szer. 1300 mmx1250 mm.25) Osprzęt:a) Głowica kanałowa standardowa ślepa.b) Głowica kanałowa standardowa z pilotem.c) Głowica udrażniająca quarto.d) Głowica czyszcząca granat.e) Głowica czyszcząca obrotowa.f) Wąż ochronny.g) Pistolet wysokociśnieniowy z lancą.h) Lampa robocza na magnesie.26) Pozostałe wymagania:a) Minimum 24 miesiące gwarancji, w okresie gwarancyjnym obowiązkowe przeglądy na koszt Wykonawcy.b) Dostawa do siedziby Zamawiającego w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.c) Szkolenie pracowników, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego.d) Serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego.e) Serwis pogwarancyjny w siedzibie Zamawiającego.f) W okresie gwarancyjnym czas reakcji serwisu Wykonawcy będzie wynosił max. 72 h od chwili pisemnego zgłoszenia awarii (e-mail).g) Dokumenty w języku polskim dostarczone wraz z urządzeniem: dokumentacja techniczno – obsługowa urządzenia, deklaracja zgodności CE, karta gwarancyjna, katalog części zamiennych (dopuszcza się formę elektroniczną tego dokumentu).13. Kamera mobilna do inspekcji sieci kanalizacyjnej:1) Fabrycznie nowa, rok produkcji min. 2023.2) Zakres pracy kamery od DN70 do DN300.3) Monitor TFT 5,6’’ z gniazdem kart pamięci SD.4) Regulowany wspornik na ramie kołowrotka.5) Metalowa obudowa z osłoną przeciwsłoneczną.6) Pojedyncze obrazy i sekwencje wideo.7) Zintegrowana klawiatura.8) Licznik metrów wyświetlany na monitorze.9) Generator tekstu: dowolny tekst, data i godzina, wyświetlanie liczników, licznik domyślny, 100 stałych linii i 10 stałych stron.10) Klawiatura z folią ochronną do użytku na zewnątrz.11) Oko kamery o średnicy Ø 40 mm.c. d. w SWZ

ZP.2.2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00289380/01 z dnia: 2024-04-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego urządzenia wysokociśnieniowego do obsługi sieci kanalizacyjnej oraz kamery mobilnej do inspekcji sieci kanalizacyjnej.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
1) dostawa urządzenia wysokociśnieniowego do obsługi sieci kanalizacyjnej,
2) dostawa kamery mobilnej do inspekcji sieci kanalizacyjnej,
3) usługi pozostające w związku z realizowaną dostawą, w szczególności:
a) uruchomienie urządzenia wysokociśnieniowego do obsługi sieci kanalizacyjnej oraz kamery mobilnej do inspekcji sieci kanalizacyjnej,
b) szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia,
c) w okresie gwarancyjnym obowiązkowe przeglądy urządzenia wysokociśnieniowego na koszt Wykonawcy,
d) obsługa serwisowa gwarancyjna i pogwarancyjne w siedzibie Zamawiającego.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być przygotowany do eksploatacji i posiadać wszelkie wymagane przez prawo zaświadczenia, certyfikaty dopuszczające do obrotu i użytkowania.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać powszechnie obowiązującym standardom i normom przyjętym dla tego rodzaju urządzeń, być dopuszczony do obrotu i stosowania w Polsce i UE, spełniać wymogi SWZ.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych oraz wad prawnych.
6. Podstawowe dane leasingu: czas trwania 36 miesięcy w tym czynsz inicjalny w wysokości 20% i 35 miesięcznych rat leasingowych, stała stopa procentowa, kwota wykupu 1%, leasing w zł.
7. Po upływie okresu obowiązywania umowy leasingowej, po zapłacie ostatniego czynszu leasingowego, Zamawiający będzie miał prawo wykupu przedmiotu leasingu na własność pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu.
8. Czynsz leasingowy uiszczany będzie w terminach comiesięcznych. Zamawiający zobowiązany jest do uiszczania czynszu leasingowego zgodnie z harmonogramem finansowym stanowiącym integralną część umowy leasingowej.
9. Zamawiający przez okres trwania umowy leasingu będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu we własnym zakresie i nie ma obowiązku jego ubezpieczenia za pośrednictwem Wykonawcy, tzn. będzie miał możliwość skorzystania z oferty dowolnego ubezpieczyciela, w tym z oferty Wykonawcy, bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych opłat na rzecz Wykonawcy w związku z wyborem oferty zewnętrznego ubezpieczenia.
10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia spełniającego bezwzględnie minimalne wymagania, parametry techniczne i osprzęt określone przez Zamawiającego w poniższej specyfikacji.
11. Wymagania dotyczące odbioru:
1) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy maszyny najpóźniej siedem dni przed terminem dostawy.
2) Odbiór nastąpi na terenie Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o. o., Krupy 72, 76-150 Darłowo i zostanie potwierdzony pisemnym protokołem odbioru.
3) Sporządzony protokół odbioru podpisany przez strony umowy będzie potwierdzeniem zrealizowania umowy przez Wykonawcę.
4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt i odpowiedzialność oraz umożliwi jego sprawdzenie.
5) Zamawiający nie odpowiada za szkody powstałe w transporcie.
6) Zamawiający dokona odbioru wyłącznie przedmiotu zamówienia zgodnego z SWZ oraz Ofertą.
7) W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy niezgodnego z SWZ lub Ofertą Zamawiający uzna, że dostawa nie została zrealizowana, a Wykonawca poniesie wszelkie konsekwencje przewidziane umową za niedotrzymanie terminu dostawy z winy Wykonawcy.
8) Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:
a) jeżeli wady są istotne, Zamawiający może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad,
b) w przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru wad i usterek tj. takich, które nie wpływają, na jakość oraz nie utrudniają ani nie uniemożliwiają użytkowania urządzeń Zamawiający wskaże w protokole odbioru termin usunięcia wad i usterek przez Wykonawcę. Powyższy zapis nie odnosi się do parametrów technicznych, które Zamawiający wskazywał w Załączniku nr 2 do SWZ. Brak lub niezgodność któregokolwiek z parametrów wskazanych w Załączniku nr 2 do SWZ skutkować będzie brakiem możliwości odbioru maszyny,
c) jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowując prawo do naliczania Wykonawcy kar umownych.
9) Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad, które powstały z jego winy, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów.
10) Strony postanawiają, że termin usunięcia przez Wykonawcę wad stwierdzonych przy odbiorze wynosić będzie 7 dni, chyba, że w trakcie odbioru strony postanowią inaczej.
11) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia na piśmie Zamawiającego o usunięciu wad.
12) Ryzyko utraty i uszkodzenia przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego z chwilą protokolarnego odbioru przedmiotu umowy (podpisania protokołu odbioru).
13) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w dniu dostawy nieodpłatnego szkolenia stanowiskowego w zakresie bieżącej obsługi, eksploatacji, konserwacji, dokonywania drobnych napraw oraz bhp dostarczonego przedmiotu zamówienia dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego.
14) Szkolenie odbędzie się na terenie Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o. o., Krupy 72, 76-150 Darłowo i obejmować będzie pełen zakres umożliwiający prawidłową eksploatację urządzeń. Z przeprowadzonego szkolenia zostanie sporządzony protokół szkolenia – podpisany przez Strony oraz szkolonych pracowników.
12. Urządzenie wysokociśnieniowe do obsługi sieci kanalizacyjnej:
1) Fabrycznie nowe, rok produkcji min: 2024.
2) Całość urządzenia umieszczona na ramie pośredniej.
3) Pompa ciśnieniowa o parametrach pracy: ciśnienie robocze min. 150 bar przy wydatku wody min 85l/min.
4) Regulator ciśnienia i manometr ciśnieniowy z zaworem (płynna regulacja ciśnienia i wydatku wody).
5) System automatycznie zatrzymujący pracę pompy, gdy poziom wody w zbiornikach zbliża się do minimum z możliwością krótkotrwałego włączenia pompy wysokociśnieniowej, np. w celu zwinięcia węża.
6) Silnik benzynowy o mocy min 36 KM z rozrusznikiem elektrycznym i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
7) Dwustopniowe uruchamianie silnika poprzez stacyjkę umieszczoną na głównym panelu kontrolnym oraz pilotem zdalnego sterowania.
8) Przyłącze hydrantowe do napełniania zbiornika.
9) Zbiorniki na wodę wykonane z tworzywa sztucznego o pojemności min. 800 l, wyposażone w przegrody anty-falowe oraz przelew nadmiaru wody.
10) Główny panel sterujący (umieszczony na bębnie głównym z wężem wysokociśnieniowym), wodoszczelny, wyposażony w stacyjkę, regulację obrotów silnika, włącznik/wyłącznik pompy wysokociśnieniowej, wyłącznik bezpieczeństwa, sygnalizację niskiego poziomu wody w zbiorniku, joystick zwijania i rozwijania węża roboczego, gniazdo 12 V.
11) Licznik motogodzin oraz akumulator.
12) Układ cyrkulacji wody na obu wężach- praca w warunkach zimowych.
13) Główny bęben zamocowany na ramieniu uchylnym w płaszczyźnie poziomej o kąt 65 stopni, dodatkowo możliwość obrotu bębna o kąt 135 stopni, umożliwiający umieszczenie węża bezpośrednio nad studnią. Bęben zwijany/odwijany hydraulicznie z płynną regulacją prędkości obrotowej o pojemności min. 80 m węża wysokociśnieniowego DN 16, zakucie ½’’.
14) Drugi bęben pomocniczy – ciśnieniowy zwijany/odwijany hydraulicznie z wężem DN 10 o długości 60 m, zakucie ½’’.Bęben z płynną regulacją prędkości obrotowej.
15) System automatycznego układania węża na bębnie głównym prowadzonym przez prowadnice ślimakowe.
16) Zdalne sterowanie radiowe PILOT z minimalnymi funkcjami: włączanie/wyłączanie, regulacja obrotów silnika urządzenia, włączanie i wyłączanie pompy ciśnieniowej, awaryjne wyłączenie urządzenia, bezstopniowa regulacja prędkości rozwijania i nawijania węża głównego i pomocniczego, przełącznik wyboru pracy bębna.
17) Wyłącznik awaryjny.
18) Minimalny zasięg 100 m.
19) Dodatkowa bateria do pilota.
20) Możliwość zablokowania ramienia roboczego w min. 4 pozycjach.
21) Możliwość zablokowania bębna w min. 7 pozycjach.
22) Możliwość załadunku/rozładunku wózkiem widłowym.
23) Ociekacz.
24) Maksymalne wymiary urządzenia ze zbiornikiem: dł.1950 mm x szer. 1300 mmx1250 mm.
25) Osprzęt:
a) Głowica kanałowa standardowa ślepa.
b) Głowica kanałowa standardowa z pilotem.
c) Głowica udrażniająca quarto.
d) Głowica czyszcząca granat.
e) Głowica czyszcząca obrotowa.
f) Wąż ochronny.
g) Pistolet wysokociśnieniowy z lancą.
h) Lampa robocza na magnesie.
26) Pozostałe wymagania:
a) Minimum 24 miesiące gwarancji, w okresie gwarancyjnym obowiązkowe przeglądy na koszt Wykonawcy.
b) Dostawa do siedziby Zamawiającego w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.
c) Szkolenie pracowników, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego.
d) Serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego.
e) Serwis pogwarancyjny w siedzibie Zamawiającego.
f) W okresie gwarancyjnym czas reakcji serwisu Wykonawcy będzie wynosił max. 72 h od chwili pisemnego zgłoszenia awarii (e-mail).
g) Dokumenty w języku polskim dostarczone wraz z urządzeniem: dokumentacja techniczno – obsługowa urządzenia, deklaracja zgodności CE, karta gwarancyjna, katalog części zamiennych (dopuszcza się formę elektroniczną tego dokumentu).
13. Kamera mobilna do inspekcji sieci kanalizacyjnej:
1) Fabrycznie nowa, rok produkcji min. 2023.
2) Zakres pracy kamery od DN70 do DN300.
3) Monitor TFT 5,6’’ z gniazdem kart pamięci SD.
4) Regulowany wspornik na ramie kołowrotka.
5) Metalowa obudowa z osłoną przeciwsłoneczną.
6) Pojedyncze obrazy i sekwencje wideo.
7) Zintegrowana klawiatura.
8) Licznik metrów wyświetlany na monitorze.
9) Generator tekstu: dowolny tekst, data i godzina, wyświetlanie liczników, licznik domyślny, 100 stałych linii i 10 stałych stron.
10) Klawiatura z folią ochronną do użytku na zewnątrz.
11) Oko kamery o średnicy Ø 40 mm.
c. d. w SWZ
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego urządzenia wysokociśnieniowego do obsługi sieci kanalizacyjnej oraz kamery mobilnej do inspekcji sieci kanalizacyjnej.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
1) dostawa urządzenia wysokociśnieniowego do obsługi sieci kanalizacyjnej,
2) dostawa kamery mobilnej do inspekcji sieci kanalizacyjnej,
3) usługi pozostające w związku z realizowaną dostawą, w szczególności:
a) uruchomienie urządzenia wysokociśnieniowego do obsługi sieci kanalizacyjnej oraz kamery mobilnej do inspekcji sieci kanalizacyjnej,
b) szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia,
c) w okresie gwarancyjnym obowiązkowe przeglądy urządzenia wysokociśnieniowego na koszt Wykonawcy,
d) obsługa serwisowa gwarancyjna i pogwarancyjne w siedzibie Zamawiającego.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być przygotowany do eksploatacji i posiadać wszelkie wymagane przez prawo zaświadczenia, certyfikaty dopuszczające do obrotu i użytkowania.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać powszechnie obowiązującym standardom i normom przyjętym dla tego rodzaju urządzeń, być dopuszczony do obrotu i stosowania w Polsce i UE, spełniać wymogi SWZ.
5. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych oraz wad prawnych.
6. Podstawowe dane leasingu: czas trwania 48 miesięcy w tym czynsz inicjalny w wysokości 20% i 47 miesięcznych rat leasingowych, stała stopa procentowa, kwota wykupu 25%, leasing w zł.
7. Po upływie okresu obowiązywania umowy leasingowej, po zapłacie ostatniego czynszu leasingowego, Zamawiający będzie miał prawo wykupu przedmiotu leasingu na własność pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu.
8. Czynsz leasingowy uiszczany będzie w terminach comiesięcznych. Zamawiający zobowiązany jest do uiszczania czynszu leasingowego zgodnie z harmonogramem finansowym stanowiącym integralną część umowy leasingowej.
9. Zamawiający przez okres trwania umowy leasingu będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu we własnym zakresie i nie ma obowiązku jego ubezpieczenia za pośrednictwem Wykonawcy, tzn. będzie miał możliwość skorzystania z oferty dowolnego ubezpieczyciela, w tym z oferty Wykonawcy, bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych opłat na rzecz Wykonawcy w związku z wyborem oferty zewnętrznego ubezpieczenia.
10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia spełniającego bezwzględnie minimalne wymagania, parametry techniczne i osprzęt określone przez Zamawiającego w poniższej specyfikacji.
11. Wymagania dotyczące odbioru:
1) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy maszyny najpóźniej siedem dni przed terminem dostawy.
2) Odbiór nastąpi na terenie Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o. o., Krupy 72, 76-150 Darłowo i zostanie potwierdzony pisemnym protokołem odbioru.
3) Sporządzony protokół odbioru podpisany przez strony umowy będzie potwierdzeniem zrealizowania umowy przez Wykonawcę.
4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt i odpowiedzialność oraz umożliwi jego sprawdzenie.
5) Zamawiający nie odpowiada za szkody powstałe w transporcie.
6) Zamawiający dokona odbioru wyłącznie przedmiotu zamówienia zgodnego z SWZ oraz Ofertą.
7) W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy niezgodnego z SWZ lub Ofertą Zamawiający uzna, że dostawa nie została zrealizowana, a Wykonawca poniesie wszelkie konsekwencje przewidziane umową za niedotrzymanie terminu dostawy z winy Wykonawcy.
8) Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia:
a) jeżeli wady są istotne, Zamawiający może odmówić odbioru do czasu usunięcia wad,
b) w przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru wad i usterek tj. takich, które nie wpływają, na jakość oraz nie utrudniają ani nie uniemożliwiają użytkowania urządzeń Zamawiający wskaże w protokole odbioru termin usunięcia wad i usterek przez Wykonawcę. Powyższy zapis nie odnosi się do parametrów technicznych, które Zamawiający wskazywał w Załączniku nr 2 do SWZ. Brak lub niezgodność któregokolwiek z parametrów wskazanych w Załączniku nr 2 do SWZ skutkować będzie brakiem możliwości odbioru maszyny,
c) jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowując prawo do naliczania Wykonawcy kar umownych.
9) Wykonawca nie może odmówić usunięcia wad, które powstały z jego winy, bez względu na wysokość związanych z tym kosztów.
10) Strony postanawiają, że termin usunięcia przez Wykonawcę wad stwierdzonych przy odbiorze wynosić będzie 7 dni, chyba, że w trakcie odbioru strony postanowią inaczej.
11) Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia na piśmie Zamawiającego o usunięciu wad.
12) Ryzyko utraty i uszkodzenia przedmiotu umowy przechodzi na Zamawiającego z chwilą protokolarnego odbioru przedmiotu umowy (podpisania protokołu odbioru).
13) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w dniu dostawy nieodpłatnego szkolenia stanowiskowego w zakresie bieżącej obsługi, eksploatacji, konserwacji, dokonywania drobnych napraw oraz bhp dostarczonego przedmiotu zamówienia dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego.
14) Szkolenie odbędzie się na terenie Gminnego Zakładu Użyteczności Publicznej Sp. z o. o., Krupy 72, 76-150 Darłowo i obejmować będzie pełen zakres umożliwiający prawidłową eksploatację urządzeń. Z przeprowadzonego szkolenia zostanie sporządzony protokół szkolenia – podpisany przez Strony oraz szkolonych pracowników.
12. Urządzenie wysokociśnieniowe do obsługi sieci kanalizacyjnej:
1) Fabrycznie nowe, rok produkcji min: 2024.
2) Całość urządzenia umieszczona na ramie pośredniej.
3) Pompa ciśnieniowa o parametrach pracy: ciśnienie robocze min. 150 bar przy wydatku wody min 85l/min.
4) Regulator ciśnienia i manometr ciśnieniowy z zaworem (płynna regulacja ciśnienia i wydatku wody).
5) System automatycznie zatrzymujący pracę pompy, gdy poziom wody w zbiornikach zbliża się do minimum z możliwością krótkotrwałego włączenia pompy wysokociśnieniowej, np. w celu zwinięcia węża.
6) Silnik benzynowy o mocy min 36 KM z rozrusznikiem elektrycznym i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
7) Dwustopniowe uruchamianie silnika poprzez stacyjkę umieszczoną na głównym panelu kontrolnym oraz pilotem zdalnego sterowania.
8) Przyłącze hydrantowe do napełniania zbiornika.
9) Zbiorniki na wodę wykonane z tworzywa sztucznego o pojemności min. 800 l, wyposażone w przegrody anty-falowe oraz przelew nadmiaru wody.
10) Główny panel sterujący (umieszczony na bębnie głównym z wężem wysokociśnieniowym), wodoszczelny, wyposażony w stacyjkę, regulację obrotów silnika, włącznik/wyłącznik pompy wysokociśnieniowej, wyłącznik bezpieczeństwa, sygnalizację niskiego poziomu wody w zbiorniku, joystick zwijania i rozwijania węża roboczego, gniazdo 12 V.
11) Licznik motogodzin oraz akumulator.
12) Układ cyrkulacji wody na obu wężach- praca w warunkach zimowych.
13) Główny bęben zamocowany na ramieniu uchylnym w płaszczyźnie poziomej o kąt 65 stopni, dodatkowo możliwość obrotu bębna o kąt 135 stopni, umożliwiający umieszczenie węża bezpośrednio nad studnią. Bęben zwijany/odwijany hydraulicznie z płynną regulacją prędkości obrotowej o pojemności min. 80 m węża wysokociśnieniowego DN 16, zakucie ½’’.
14) Drugi bęben pomocniczy – ciśnieniowy zwijany/odwijany hydraulicznie z wężem DN 10 o długości 60 m, zakucie ½’’.Bęben z płynną regulacją prędkości obrotowej.
15) System automatycznego układania węża na bębnie głównym prowadzonym przez prowadnice ślimakowe.
16) Zdalne sterowanie radiowe PILOT z minimalnymi funkcjami: włączanie/wyłączanie, regulacja obrotów silnika urządzenia, włączanie i wyłączanie pompy ciśnieniowej, awaryjne wyłączenie urządzenia, bezstopniowa regulacja prędkości rozwijania i nawijania węża głównego i pomocniczego, przełącznik wyboru pracy bębna.
17) Wyłącznik awaryjny.
18) Minimalny zasięg 100 m.
19) Dodatkowa bateria do pilota.
20) Możliwość zablokowania ramienia roboczego w min. 4 pozycjach.
21) Możliwość zablokowania bębna w min. 7 pozycjach.
22) Możliwość załadunku/rozładunku wózkiem widłowym.
23) Ociekacz.
24) Maksymalne wymiary urządzenia ze zbiornikiem: dł.1950 mm x szer. 1300 mmx1250 mm.
25) Osprzęt:
a) Głowica kanałowa standardowa ślepa.
b) Głowica kanałowa standardowa z pilotem.
c) Głowica udrażniająca quarto.
d) Głowica czyszcząca granat.
e) Głowica czyszcząca obrotowa.
f) Wąż ochronny.
g) Pistolet wysokociśnieniowy z lancą.
h) Lampa robocza na magnesie.
26) Pozostałe wymagania:
a) Minimum 24 miesiące gwarancji, w okresie gwarancyjnym obowiązkowe przeglądy na koszt Wykonawcy.
b) Dostawa do siedziby Zamawiającego w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.
c) Szkolenie pracowników, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego.
d) Serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego.
e) Serwis pogwarancyjny w siedzibie Zamawiającego.
f) W okresie gwarancyjnym czas reakcji serwisu Wykonawcy będzie wynosił max. 72 h od chwili pisemnego zgłoszenia awarii (e-mail).
g) Dokumenty w języku polskim dostarczone wraz z urządzeniem: dokumentacja techniczno – obsługowa urządzenia, deklaracja zgodności CE, karta gwarancyjna, katalog części zamiennych (dopuszcza się formę elektroniczną tego dokumentu).
13. Kamera mobilna do inspekcji sieci kanalizacyjnej:
1) Fabrycznie nowa, rok produkcji min. 2023.
2) Zakres pracy kamery od DN70 do DN300.
3) Monitor TFT 5,6’’ z gniazdem kart pamięci SD.
4) Regulowany wspornik na ramie kołowrotka.
5) Metalowa obudowa z osłoną przeciwsłoneczną.
6) Pojedyncze obrazy i sekwencje wideo.
7) Zintegrowana klawiatura.
8) Licznik metrów wyświetlany na monitorze.
9) Generator tekstu: dowolny tekst, data i godzina, wyświetlanie liczników, licznik domyślny, 100 stałych linii i 10 stałych stron.
10) Klawiatura z folią ochronną do użytku na zewnątrz.
11) Oko kamery o średnicy Ø 40 mm.
c. d. w SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-19 11:30
Po zmianie:
2024-04-25 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-19 12:00
Po zmianie:
2024-04-25 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-18
Po zmianie:
2024-05-24
branża Finanse - leasing, Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęty inne
kody CPV 42997100, 42997200, 66000000, 66114000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10509084 2024-05-14
godz. 16:00
Mazowieckie 50204308 Zakup zespołu wskaźnika oleju Szanowni Państwo, Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty z uwzględnieniem poniższych wymagań. Państwa oferta będzie ocenia...
10484030 2024-05-15
godz. 12:00
Podkarpackie Zwijarka do wytłaczanego węża gumowego.
10507796 2024-05-16
godz. 20:00
Mazowieckie 50208874 - Zakup części do pompy 19P14A Szanowni Państwo, Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty z uwzględnieniem poniższych wymagań. Państwa oferta będzie oceni...
10491148 2024-05-17
godz. 10:00
Pomorskie Zawory kulowe BFE Italy//Ball Valves BFE Italy /160031806_70-90/
10512943 2024-05-17
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Najem/leasing wózków widłowych elektrycznych dla Zakładu Krajowej Grupy Spożywczej S.A. Polskie Przetwory we Włocławku
10446924 2024-05-21
godz. 09:00
Dolnośląskie DOSTAWA KAMER TERMOWIZYJNYCH KLW-1R DO KTO ROSOMAK. NR SPRAWY: TECH/123/OiB/MP/2024 Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA KAMER TERMOWIZYJNYCH KLW-1R DO KTO ROSOMAK. Szczegółowy opis prze...
10502463 2024-05-27
godz. 09:00
Małopolskie Dostawa rolb do utrzymania toru lodowego i lodowiska- zgodnie z swz
10480291 2024-06-04
godz. 11:00
Lubelskie Dostawa fabrycznie nowych części i podzespołów do podwieszanych ciągników manewrowych DMZ50F, DMZ50FRC oraz lokomotyw spągowych DLP140F w podziemnych zakładach górniczych wydobywaj...
9722720 2024-06-12
godz. 08:00
Śląskie Lp. Nazwa materiału Ilość ZWP Jedn. miary w ZWP Termin dostawy ; 1 przekładnia PPL-14/22 wg rys. nr W20.006-01.04/1 lub równoważna 16 szt. 06-08 2023
10511178 2024-06-21
godz. 08:30
Łódzkie Poprawa infrastruktury gospodarki odpadami- rozbudowa, modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Szadku Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegająca na ...