Przetarg 10324807 - 5.1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia...

   
Analizuj Zamówienie 10324807 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-15
przedmiot ogłoszenia
5.1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane
przy dzwonnicach w miejscowości Zimna Brzeźnica oraz Stara Jabłona” w formule zaprojektuj i wybuduj.5.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia w podziale na:DZWONNICA W STAREJ JABŁONEJ5.2.1. Przedmiotem postępowania jest remont dzwonnicy w Starej Jabłonej.5.2.2. Przedmiotem niniejszego opracowania jest budynek dawnej dzwonnicy. Zlokalizowany jest w miejscowości wiejskiej o nazwie Stara Jabłona. Budynek znajduję się na działce ewidencyjnej nr 41. Teren, na którym znajduje obiekt jest płaski oraz sąsiaduje z drogą wiejską. Obiekt otaczają tereny zielone. Projektowany zakres robót w budynku nie wpływa na obecny dojazd do działki.5.2.3. Powierzchnia zabudowy wynosi 27,56 m2 a kubatura powierzchni ogrzewanej – 182,53 m3.5.2.4. Obszar działki zajmują tereny zielone. Obiekt podlega ochronie konserwatorskiej wpisem do rejestru zabytków.5.2.5. Prowadzenie prac:5.2.5.1. Obiekt podczas wykonywania prac budowlanych nie będzie w użytku.5.2.5.2. Wykonawca winien przedstawić listę pracowników prowadzących roboty na terenie obiektu przed przystąpieniem do prac.5.2.6. Zakres prac obejmuje w szczególności:5.2.6.1. Przed przystąpieniem do robót związanych z pracami remontowymi należy uzyskać wszystkie niezbędne dokumenty, w tym: ekspertyzę techniczną oraz wytyczne konserwatora; wykonać dokumentację projektową tj. sporządzić dokumentację projektową obejmującą, co najmniej:a) projekt architektoniczno-budowlany, projekty techniczne, projekty wykonawcze, specyfikacjeb) techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski i ofertowy,;5.2.6.2. Roboty budowlane:a) wymiana elementów drewnianych konstrukcyjnych i opierzeniowych – izbicy oraz dachu,b) wymiana pokrycia dachowego z gontów,c) naprawa i uzupełnienie ścian ceglano - kamiennych,d) naprawa tynków zewnętrznych elewacji,e) montaż drzwi w istniejącym otworze drzwiowym,5.2.6.3. Roboty elektryczne:a) wykonanie nowej instalacji odgromowej.DZWONNICA W ZIMNEJ BRZEŹNICY5.2.7. Przedmiotem postępowania jest remont dzwonnicy w zakresie dachu, elewacji, stolarki i wnętrz w Zimnej Brzeźnicy.5.2.8. Przedmiotem niniejszego opracowania jest budynek dawnej dzwonnicy. Zlokalizowany jest w miejscowości wiejskiej o nazwie Zimna Brzeźnica. Budynek znajduję się na działce ewidencyjnej nr 155 obręb 0011. Teren, na którym znajduje obiekt znajduje się na delikatnym wzniesieniu względem drogi wiejskiej. Obiekt otaczają tereny zielone. Projektowany zakres robót w budynku nie wpływa na obecny dojazd do działki.5.2.9. Powierzchnia zabudowy wynosi 28,10 a kubatura powierzchni ogrzewanej – 312,60 m3.5.2.10. Obszar działki zajmują tereny zielone. Obiekt podlega ochronie wpisem do rejestru zabytków5.2.11. pod numerem L-642/A z dn. 11.03.2014r. D5.2.12. Prowadzenie prac:5.2.12.1. Obiekt podczas wykonywania prac budowlanych nie będzie w użytku.5.2.12.2. Wykonawca winien przedstawić listę pracowników prowadzących roboty na terenie obiektu przed przystąpieniem do prac.5.2.13. Zakres prac obejmuje w szczególności:5.2.13.1. Przed przystąpieniem do robót związanych z pracami remontowymi należy uzyskać wszystkie niezbędne dokumenty, w tym: ekspertyzę techniczną oraz wytyczne konserwatora; wykonać dokumentację projektową tj. sporządzić dokumentację projektową obejmującą, co najmniej:a) projekt architektoniczno-budowlany, projekty techniczne, projekty wykonawcze, specyfikacjeb) techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski i ofertowy,;5.2.13.2. Roboty budowlane:a) roboty remontowe dachu wraz z więźbą,b) roboty remontowe wraz z wykonaniem stolarki,c) roboty remontowe wewnętrzne,d) deskowania stropów wraz z wykonaniem schodów drewnianych drabiniastyche) posadzka przyziemia.5.2.13.3. Roboty porządkowe:a) uporządkowanie najbliższego otoczenia dzwonnicy.5.2.14. UWAGA! Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed przystąpieniem do postępowania celem prawidłowej oceny i wyceny oferty. 5.3. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w PFU. Zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy PZP dokumenty zawarte w niniejszym Programie Funkcjonalno – Użytkowym zostały opracowane zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.5.4. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SWZ.5.5. Tam, gdzie w SWZ, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ust. 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający, zgodnie z informacjami w pkt. 5 Tomu I SWZ – IDW, dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z PFU oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.5.6. Równoważność materiałów i urządzeń 5.6.1. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.5.6.2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne lub lepsze jak materiały wymienione w w/w dokumentach. 5.6.3. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. 5.6.4. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 5.6.5. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Jeżeli Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 5.6.6. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały/roboty są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego. 5.7. W razie konieczności wykonywania, przy realizacji niniejszego przedmiotu umowy, przy pomocy pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym, Wykonawca:5.7.1. zobowiązany jest do dostosowania się do wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. 2019.1124 ze zmianami);5.7.2. począwszy od dnia zawarcia umowy zobowiązany jest do zapewnienia, że udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zamówienia jest zgodny z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, w oparciu o art. 36a tejże ustawy;

SEK.271.1.2024
branża Budowlana - obiekty, Kultura, sztuka
podbranża obiekty zabytkowe, dzieła sztuki, tablice pamiątkowe
kody CPV 45000000, 45200000, 45210000, 45220000, 45260000, 45261900, 45320000, 45400000, 45410000, 45420000, 45421100, 45450000, 45453000, 71220000, 71240000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty zabytkowe , dzieła sztuki, tablice pamiątkowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10490896 2024-05-17
godz. 10:00
Mazowieckie „Przebudowa Willi Ułanka” w ramach zadania pn.: „Willa Ułanka” 1. Przedmiotem zamówienia jest remont Willi Ułanka zlokalizowanej przy ul. J. Hoene - Wrońskiego 1 w Sulejówku, ...
10450116 2024-05-17
godz. 15:00
Pomorskie Wykonanie Prac renowacyjno - konserwatorskich w kościele pw. św. Katarzyny Aleksandryjskiej i św. Jana Chrzciciela w Bytowie
10464067 2024-05-20
godz. 09:00
Podkarpackie Prace konserwatorskie i restauratorskie przy ambonie w Kościele pw. Św. Piotra i Pawła w Tyrawie Solnej
10452416 2024-05-20
godz. 12:00
Lubelskie Renowacja zabytkowego kompleksu kościelnego pw. Św. Jana Chrzciciela w Kłoczewie-etap I i II, prowadzonym w formie zapytania ofertowego. realizacja dwóch zadań inwestycyjnych pn.: 1) Re...
10456904 2024-05-20
godz. 14:00
Wielkopolskie na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadana pn. Kościół drewniany pw Św. Jakuba Apostoła w Żabnie z 1789 r. Wieża kościoła- pierwszy etap prac - dofinansowanego...
10468893 2024-05-20
godz. 15:00
Śląskie przeprowadzenie prac renowacyjnych przy witrażach w kościele parafialnym pw Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Łubowicach.
10486172 2024-05-22
godz. 15:00
Mazowieckie Roboty restauracyjno - remontowe przy budynkach kościoła parafialnego oraz domu parafialnego parafii Św. Jana Chrzciciela w Górznie
10512959 2024-05-23
godz. 09:00
Śląskie Prace renowacyjne w Kościele Parafialnym w Ujsołach – drugie postępowanie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane, obejmujące zadanie pn.: „Prace renowacyjne w K...
10507331 2024-06-03
godz. 10:00
Mazowieckie Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji Inwestycji pt. „Przebudowa i remont budynku napotrzeby nowej siedziby Narodowego Archiwum Cyfrowego ul. Rakowiecka 2D”Wykonawca ...
10510868 2024-06-10
godz. 12:00
Mazowieckie Renowacja kościoła parafii rzymskokatolickiej p.w. Św. Stanisława w Postoliskach, etap 1