Przetarg 10544518 - 5.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.:...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 10544518
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
data publikacji | 2024-05-20 |
przedmiot ogłoszenia | 5.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 75 m wraz z przyległymi składnicam i drewna w L. Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg5.1.1. Zakres prac:Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 75.0m wraz z przyległymi składnicami drewna w L. Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo• Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:Przeprowadzenie prac budowlanych polegających na przebudowie odcinka drogi leśnej w celu przystosowania jego do normatywnego użytkowania jak i podniesienia jego parametrów użytkowo-technicznych. Długość przebudowy odcinka zasadniczego drogi leśnej wynosi 75m. Przyjęto szerokość podstawową jezdni w zakresie 3,5m z obustronnymi poboczami umocnionymi/ utwardzonymi o szer. 0,75m i terenem przybocznym gruntowym o szerokości zasadniczej 1,00m (min. 0,5m w miejscach trudnodostępnych) w miejscach przebiegu drogi w zaniżeniu względem terenu gdzie nie występują rowy przydrożne. Przebudowa drogi ze względu na zróżnicowany stan istniejący wymaga niewielkiej korekty układu sytuacyjnego i wysokościowego, polegającego głównie na niwelacji istniejących zaniżeń i zadoleń z odtworzeniem sytuacyjnym krawędzi drogi. Dla całego zakresu drogowego, które obejmuje opracowanie projektowe, przewidziano prostowanie drogi w zakresie najkorzystniejszym w odniesieniu do stanu istniejącego jak i terenu przygotowanego przez Inwestora (zakres wycinki).• Parametry proj. nawierzchni drogowej:̶ kategoria : DLW (Droga Leśna Wewnętrzna)̶ szerokość korony drogi zasadniczej : 5,00 (jezdnia pobocze utwardzone)̶ szerokość nawierzchni jezdni drogowej : 3,5m̶ szerokość poboczy z mieszanki/utwardzonych : 20,75m̶ szerokość poszerzeń grunt. : 2 x 1,00 (min.0,5m; w obrębie zaniżeń, wykopów bez rowów) - spadki poprzeczne nawierzchni drogowej : daszkowy/obustronny 3-4% , jednostronny 2%̶ spadki poprzeczne poboczy : zewnętrzne 6-8% , 15-20% (dotyczy poszerzeń grunt. do 1,00m)̶ spadki podłużne drogi : w nawiązaniu do rzędnych istniejących i projektowanych̶ ukształtowanie wysokościowe : w nawiązaniu do terenu istniejącego i profilu podłużnego • Roboty ziemne W skład robót ziemnych wchodzą roboty związane z niwelacją terenu i poszerzeniem korpusu drogowego (głównie w zakresie wykopów i wąwozów), roboty związane z korytowaniem powierzchniowym układu drogowego jak i odcinków prostowanych oraz związane roboty ze skarpowaniem. Zakres/Bilans robót ziemnych wchodzących w skład przedmiotowej inwestycji jest dodatni. Powstały naddatek urobkowy zakłada się do wykorzystania na miejscu w zakresie wykonywanych robót ziemnych w celu zniwelowania przyległych zaniżeń i zadoleń – do uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego/Inwestora.• Założenia dla zakresu robót ziemnych:̶ zagęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcyjne: Is≥1.00̶ zagęszczenie terenu przyległego do drogi : Is≥0,95̶ parametr pochylenia skarp : min.1:1,5 / zalecana 1:2̶ min. szerokość dna rowu i miarodajna jego wysokość : min. 0,50 / 0,60m (jeżeli występuje) • Założenia materiałowe: Objaśnienia : ̶ PBSM – Przekrusz Betonowy Stabilizowany Mechanicznie fr. 0/63mmKruszywo betonowe frakcji 0/63mm powstałe z przekruszenia betonów twardych ̶ KŁSM – Kruszywo Łamane Stabilizowane Mechanicznie fr. 0/31,5mmKruszywo Naturalne fr. 0/31,5mm powstałe z przekrusz. kamieni polnych i otoczaków̶ PK – Piasek kopany Nawierzchnia drogowa dla Trasy Zasadniczej̶ Nawierzchnia: KŁSM 0/31,5mm gr.10cm C50/10̶ Podbudowa: PBSM 0/63mm gr.15cm̶ Pobocza Utwardzone : konstrukcja jak dla układu jezdnego / niezmiennaNawierzchnia drogowa dla dla Placów/Składnic drewna i łącznika:̶ Nawierzchnia: PBSM 0/63mm gr.20cm wraz z zasypką z w-wy piasku kopanego gr. do 1cm̶ Pobocza Utwardzone : konstrukcja jak dla układu jezdnego / niezmiennaMateriał na nawierzchnię i podbudowę drogową (place, jezdnia i pobocza z PBSM):Kruszywo Betonowe / Przekrusz Betonowy klasy czystości I powstały z przekruszenia czystego surowca betonowego konstrukcyjnego kl.min. B15 ( C12/15) bez domieszek gliniastych, ceramicznych, bitumicznych, odpadów i śmieci itp. Stopień przekruszenia min.C50/10.Materiał na nawierzchnię drogową (jezdnia i pobocza z KŁSM):Kruszywo Naturalne, Łamane powstałe z przekruszenia kamieni polnych i otoczaków o uziarnieniu ciągłym. Stopień przekruszenia min.C50/10.• Założenia konstrukcyjno-nawierzchniowe:̶ w-wa podbudowy zasadniczej (po zag. E2≥130MPa)̶ w-wa nawierzchniowa z KŁSM (po zag. E2≥150MPa)̶ w-wa nawierzchniowa z PBSM (po zag. E2≥130MPa) - pobocza utwardzone (po zag. E2≥150MPa)Dokładne dane założeniowe zostały przedstawione na rysunkach graficznych/ przekrojach normalnych, konstrukcyjnych załączonych do niniejszej dokumentacji projektowej (PNK).(w przypadku lokalnych zaniżeń parametrowych, podłoże należy doprowadzić do wartości G1) • Odwodnienie Wody deszczowe z zakresu inwestycyjnego odprowadzane będą powierzchniowo za pomocą pochyleń podłużnych i poprzecznych na tereny przyległe do drogi oraz do zbiorników/dołów odstojnikowo-odparowujących.5.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację techniczną i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR): 1) Załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja projektowa2) Załącznik nr 11 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót3) Załącznik nr 12 do SWZ – Przedmiar robót SA.270.78.2024 |
branża | Drogownictwo |
podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice |
kody CPV | 45111200, 45233120 |
forma | tryb podstawowy |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Pomorskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Pomorskie |