Przetarg 10519747 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu...

   
Analizuj Zamówienie 10519747 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-05-10
przedmiot ogłoszenia
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Czajków

Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na odbierani
u i zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których powstają odpady komunalne z terenu gminy Czajków tj. szkół i placówek administracji publicznej zlokalizowanych na terenie Gminy Czajków oraz wyposażenie wszystkich właścicieli nieruchomości w pojemniki na odpady zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku. Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Przedmiotem Zamówienia jest zbiórka odpadów wielkogabarytowych, pochodzących z gospodarstw domowych polegająca na przejeździe i załadunku odpadów zgodnie z harmonogramem.

ZP.271.1.2024

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00332709/01 z dnia: 2024-05-21
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których powstają odpady komunalne z terenu gminy Czajków tj. szkół i placówek administracji publicznej zlokalizowanych na terenie Gminy Czajków oraz wyposażenie wszystkich właścicieli nieruchomości w pojemniki na odpady zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku. Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych w Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych. Przedmiotem Zamówienia jest zbiórka odpadów wielkogabarytowych, pochodzących z gospodarstw domowych polegająca na przejeździe i załadunku odpadów zgodnie z harmonogramem.
Po zmianie:
Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których powstają odpady komunalne z terenu gminy Czajków tj. szkół i placówek administracji publicznej zlokalizowanych na terenie Gminy Czajków oraz wyposażenie wszystkich właścicieli nieruchomości w pojemniki na odpady zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku. Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na utworzeniu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych dostarczanych przez mieszkańców Gminy. Zamawiający wymaga aby PSZOK zlokalizowany był w odległości nie większej niż 40 km od Gminy Czajków. Przedmiotem Zamówienia jest zbiórka odpadów wielkogabarytowych, pochodzących z gospodarstw domowych polegająca na przejeździe i załadunku odpadów zgodnie z harmonogramem.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
5.1. Warunki udziału w postępowaniu:
5.1.1 O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 57 Pzp, dotyczące:
1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli przedstawi:
a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 15 kwietnia 2021 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2024 r., poz. 399),
b) Wpis do rejestru BDO,
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał/wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na odbieraniu odpadów komunalnych z nieruchomości w ilości nie mniejszej niż 2000 Mg.
3) Dysponowania potencjałem technicznym: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:
a) będzie dysponował na czas realizacji zadania:
- co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
- co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej.
- co najmniej 1 pojazdem z zabudową „hakową” przystosowanego do obsługi kontenerów wyposażonych w urządzenia załadowcze
W/w pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości oraz muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów–całość z możliwością sprawdzenia danych archiwalnych min. 30 dni wstecz.
b) posiada bazę magazynowo – transportową:
- usytuowaną w gminie, z której terenu odbiera te odpady lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy,
- usytuowaną na terenie, do którego posiada tytuł prawny,
- wyposażaną w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu,
- wyposażaną w miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych,
- wyposażaną w legalizowaną samochodową wagę najazdową, w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów,
- wyposażoną w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych,
- wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób,
- na terenie której znajduje się punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów.
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 11 stycznia 2013 r.
w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122).
UWAGA:
 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunków określonych w w/w Rozporządzeniu na dzień składania ofert .Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania weryfikacji zgodności ze stanem faktycznym treści oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego dysponowania potencjałem technicznym. Weryfikacja nastąpi przed wyborem najkorzystniejszej oferty.

4) Osoby zdolne do wykonania Zamówienia:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, w formie złożonego zaświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ważnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000 zł.
6) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.109 ust 1 pkt 1,4,5, 7-10 ustawy PZP
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ppkt. 5.1.1. na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu i na podstawie złożonych dokumentów żądanych przez Zamawiającego wymienionych w pkt. 7 SWZ.
5.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki i będzie oparta na informacjach zawartych w dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
5.4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba ze mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
5.5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
5.6. Wykonawca ma bezwzględny zakaz pobierania jakichkolwiek opłat od właścicieli nieruchomości za udostępnianie pojemników, worków i odbiór odpadów czy też usługi w ramach PSZOK.
5.7. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności w zakresie przeładunku odpadów, ich transportu, spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych.
5.8. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby zaangażowane bezpośrednio przy wykonywaniu czynności świadczenia usługi odbioru odpadów. Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w 95 ustawy PZP, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są w umowie.
Po zmianie:
5.1. Warunki udziału w postępowaniu:
5.1.1 O udzielenie niniejszego Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 57 Pzp, dotyczące:
1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli przedstawi:
a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami Ustawy z dn. 15 kwietnia 2021 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2024 r., poz. 399),
b) Wpis do rejestru BDO,
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał/wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie co najmniej 1 usługę polegającą na odbieraniu odpadów komunalnych z nieruchomości w ilości nie mniejszej niż 2000 Mg.
3) Dysponowania potencjałem technicznym: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:
a) będzie dysponował na czas realizacji zadania:
- co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
- co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
- co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej.
- co najmniej 1 pojazdem z zabudową „hakową” przystosowanego do obsługi kontenerów wyposażonych w urządzenia załadowcze
W/w pojazdy muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości oraz muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów–całość z możliwością sprawdzenia danych archiwalnych min. 30 dni wstecz.
b) posiada bazę magazynowo – transportową:
- usytuowaną w gminie, z której terenu odbiera te odpady lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy,
- usytuowaną na terenie, do którego posiada tytuł prawny,
- wyposażaną w miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu,
- wyposażaną w miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych,
- wyposażaną w legalizowaną samochodową wagę najazdową, w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów,
- wyposażoną w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych,
- wyposażoną w pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób,
- na terenie której znajduje się punkt konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów.
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 11 stycznia 2013 r.
w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122).
c. c) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkie pojazdy przystosowane do
odbierania poszczególnych frakcji odpadów komunalnych w urządzenia umożliwiające rejestrowanie obrazu i jego zapis (wideo rejestratory):
- każdy pojazd musi być wyposażony w zestaw kamer (zapewniający odczyt obrazu 360º) oraz rejestrator umożliwiający rejestrowanie drogi przejazdu i fakt odbioru odpadów (moduł GPS pozwalający na rejestracje trasy);system kamer musi swoim kątem widzenia obejmować drogę oraz chodnik ( pobocza po obu stronach drogi oraz umożliwiać lokalizacje pojemnika np. w okolicy wejścia/wjazdu na teren posesji lub wyodrębnionego miejsca w ogrodzeniu) oraz moment wysypania odpadów do śmieciarki;
- obraz z wszystkich kamer musi być czytelny
- zakres dzienny nagrania musi obejmować czas od wyjazdu pojazdu z bazy magazynowo- transportowej Wykonawcy do przyjazdu na w/w bazę po zakończonym w danym dniu odbiorze odpadów

UWAGA:
 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunków określonych w w/w Rozporządzeniu na dzień składania ofert .Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania weryfikacji zgodności ze stanem faktycznym treści oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego dysponowania potencjałem technicznym. Weryfikacja nastąpi przed wyborem najkorzystniejszej oferty.

4) Osoby zdolne do wykonania Zamówienia:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, w formie złożonego zaświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ważnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000 zł.
6) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.109 ust 1 pkt 1,4,5, 7-10 ustawy PZP
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ppkt. 5.1.1. na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu i na podstawie złożonych dokumentów żądanych przez Zamawiającego wymienionych w pkt. 7 SWZ.
5.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia/nie spełnia poszczególne warunki i będzie oparta na informacjach zawartych w dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
5.4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i wymagań określonych przez Zamawiającego lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba ze mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
5.5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
5.6. Wykonawca ma bezwzględny zakaz pobierania jakichkolwiek opłat od właścicieli nieruchomości za udostępnianie pojemników, worków i odbiór odpadów czy też usługi w ramach PSZOK.
5.7. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności w zakresie przeładunku odpadów, ich transportu, spraw formalno-prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych.
5.8. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby zaangażowane bezpośrednio przy wykonywaniu czynności świadczenia usługi odbioru odpadów. Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w 95 ustawy PZP, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są w umowie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-24 10:00
Po zmianie:
2024-05-29 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-24 10:15
Po zmianie:
2024-05-29 09:15
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90511300, 90512000, 90513100, 90514000, 90533000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10591566 2024-06-12
godz. 10:00
Pomorskie Świadczenie usług w zakresie odbioru stałych odpadów komunalnych, odpadów przemysłowych innych niż niebezpieczne wraz z ich zagospodarowaniem Część 1: Zadanie 1 - Wywóz stałych ...
10595063 2024-06-12
godz. 14:30
Lubuskie GZUK.271.5.ZO.2024.JN Odbiór, transport i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190801, 190802, 190805, powstałych na terenie Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Lipkach W...
10591932 2024-06-13
godz. 11:00
Świętokrzyskie Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych oraz dostarczenie materiałów do pakowania odpadów. Część 1: Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych. Część 2: Od...
10604876 2024-06-14
godz. 10:00
Małopolskie Realizacja zadania w zakresie wywóz odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych Wykonawca w ramach świadczonej usługi zapewnia worki, w które będą pakowane śmieci.
10600475 2024-06-14
godz. 11:00
Mazowieckie Usuwanie i utylizacja wyrobów zawierających azbest z gospodarstw rolnych
10598420 2024-06-17
godz. 10:00
Śląskie Świadczenie usług odbierania i wywozu odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z posesji ZUS Oddział w Chorzowie przy ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45 oraz z posesji przy ul...
10552609 2024-06-18
godz. 10:00
Śląskie Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, powstałych na terenie gminy Ogrodzieniec 1. Przedmiotem zamówienia j...
10604653 2024-06-24
godz. 16:00
Mazowieckie Zbieranie, transport oraz unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych na terenie Gminy Małkinia Górna.
10552624 2024-06-25
godz. 10:00
Lubelskie Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 99 i 19 05 03 powstających na terenie ZZO w Wólce Rokickiej 4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne zagospodarowanie frakcji o kodzie 19 05 9...
10585178 2024-07-01
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest "Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Siedlce". W związku z obszernym i szczegółowym...