Przetarg 10537545 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania:...

   
Analizuj Zamówienie 10537545 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-05-17
przedmiot ogłoszenia
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr182 ( ul. Kościuszki) w m. Czarnków.Przedmiot zamówienia określony został w Tomie III niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia przy pomocy Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz dokumentacji projektowej.

WZP.271-72/24

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00336355/01 z dnia: 2024-05-23
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową muszą być wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca nadzoru musi wykazać, że zrealizował (zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich 3 lat* przed dniem upywu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie min. 1 zadanie związane z nadzorem budowy, przebudowy, rozbudowy dróg o wartości nie mniejszej niż 15 000 000,00 zł brutto każde.
W przypadku gdy wartość wykazywanego zamówienia określona została w walucie innej niż wskazana przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy ją według średniego kursu NBP na dzień zatwierdzenia protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, podając datę zatwierdzenia protokołu/ dokumentu i kurs walut.

b) Wykonawca musi wykazać osobę, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia posiadającą kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także wskazać zakres wykonywanej przez nią czynności oraz Wykonawca musi podać podstawę dysponowania tą osobą:
Inżynier – inspektor nadzoru robót drogowych -1 osoba, która zrealizowała min. 2 zadania na stanowiskach Inspektora nadzoru branży drogowej/ Kierownika Budowy/ Kierownika Robót branży drogowej przy budowie/przebudowie/rozbudowie drogi, doprowadzone do odbioru i rozliczenia końcowego robót budowlanych, w tym 1 zadanie o wartości robót co najmniej
10 000 000,00 zł brutto
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące :
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową muszą być wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca nadzoru musi wykazać, że zrealizował (zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich 5 lat* przed dniem upływu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie min. 1 zadanie związane z nadzorem budowy, przebudowy, rozbudowy dróg o wartości nie mniejszej niż 15 000 000,00 zł brutto każde.
W przypadku gdy wartość wykazywanego zamówienia określona została w walucie innej niż wskazana przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy ją według średniego kursu NBP na dzień zatwierdzenia protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, podając datę zatwierdzenia protokołu/ dokumentu i kurs walut.

b) Wykonawca musi wykazać osobę, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia posiadającą kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także wskazać zakres wykonywanej przez nią czynności oraz Wykonawca musi podać podstawę dysponowania tą osobą:
Inżynier – inspektor nadzoru robót drogowych -1 osoba, która zrealizowała min. 2 zadania na stanowiskach Inspektora nadzoru branży drogowej/ Kierownika Budowy/ Kierownika Robót branży drogowej przy budowie/przebudowie/rozbudowie drogi, doprowadzone do odbioru i rozliczenia końcowego robót budowlanych, w tym 1 zadanie o wartości robót co najmniej
10 000 000,00 zł brutto
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:
1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat*, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi te
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy potwierdzające ich należyte wykonanie, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie
ostatnich 3 miesięcy;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wspólnie z innymi wykonawcami powyższy wykaz musi dotyczyć
usług, w których wykonaniu ten wykonawca bezpośrednio uczestniczył. Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami.
Po zmianie:
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty:
1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat*, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi te
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy potwierdzające ich należyte wykonanie, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie
ostatnich 3 miesięcy;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wspólnie z innymi wykonawcami powyższy wykaz musi dotyczyć
usług, w których wykonaniu ten wykonawca bezpośrednio uczestniczył. Okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-27 12:00
Po zmianie:
2024-05-29 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-27 12:05
Po zmianie:
2024-05-29 12:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-25
Po zmianie:
2024-06-27
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 71247000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10600298 2024-06-13
godz. 10:00
Mazowieckie Przeglądy techniczne 8 rekuperatorów Komfovent domekt 250 w budynkach mieszkalnych przy ul. Bambusowej 7, Bambusowej 7A, Bambusowej 7B i Bambusowej 7C w Warszawie.
10531601 2024-06-14
godz. 11:00
Mazowieckie RFP na: Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego systemu odwadniania budynków: 1 szt.;
10587261 2024-06-14
godz. 12:00
Wielkopolskie Opracowanie Projektu zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumenta...
10599351 2024-06-14
godz. 13:00
Śląskie Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla Projektu nr FESL.10.06-IZ.01-02D7/23 pn.:...
10606056 2024-06-14
godz. 23:59
Pomorskie Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: Przebudowa przyłącza gazowego w Zespole Szkół Specjalnych nr 1 przy ul. Batorego 26 w Gdańsk...
10605226 2024-06-17
godz. 10:00
Dolnośląskie IR\03\2024 Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej obejmujących wykon...
10600916 2024-06-17
godz. 23:59
Dolnośląskie Zamówienie obejmuje dokumentację techniczna dotycząca polskich partnerów. Sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentacji technicznej. W momencie składania wniosku o dofinansow...
10602881 2024-06-21
godz. 10:00
Dolnośląskie Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn.: „Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, ul. Szkolna w ...
10604609 2024-06-21
godz. 14:00
Łódzkie Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn.: Budowa oświetlenia skrzyżowania w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Uniejów w województwie łódzkim.
10584372 2024-06-25
godz. 12:00
Śląskie Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (…) na potrzeby SIM w Gminie...