Zlecenie 10371573 - Utrzymanie i wykonywanie napraw /dostaw elementów...

   
Zamówienie 10371573 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2024-03-26
przedmiot zlecenia
Utrzymanie i wykonywanie napraw /dostaw elementów informacji kierującej dla kierowców wg standardów SIM na terenie m. Poznania w m
iejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się do utrzymanie informacji kołowej dla kierowców na terenie miasta Poznania wg standardów SIM Poznań, a w tym wykonanie znaków oraz konstrukcji wsporczych, napraw i aktualizacji treści znaków informacji kierującej dla kierowców, wg poniższych zasad:
Wykonawca wykona prace zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o potrzebie wykonania znaków Wykonawca przedstawi w ciągu 5 dni projekt (według wytycznych Zamawiającego) oraz kosztorys prac, a po ich akceptacji przez Zamawiającego będzie miał maksymalnie 20 dni roboczych na pełne wykonanie zadania, natomiast na prace interwencyjne celem usunięcia uszkodzonych elementów oznakowania 24 godziny.
Szczegóły zamówienia zawarte w:
Formularz ofertowy
Projekt budowlany
Wzór Umowy
Opis konstrukcji
Specyfikacja techniczna
Po pisemnym zawiadomieniu (również drogą emaliową) przez Zamawiającego o potrzebie dokonania naprawy Wykonawca przystąpi niezwłocznie do jej wykonania, a zlecony rodzaj naprawy wykona w terminie 5 dni roboczych.
Montaż będzie się obywał na podstawie przekazywanych na bieżąco wskazań Zamawiającego.
Dopuszczone jest rozliczanie częściowe przedmiotu umowy zgodnie z harmonogramem określonym we wzorze umowy.
Przyjmuje się, że oferowana cena jednostkowa uwzględnia wszystkie koszty niezbędne do realizacji zadania.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać i zatwierdzić w MIR projekt tymczasowej organizacji ruchu jeżeli taki jest wymagany z uwagi na charakter prac (w czasie realizacji robót wykonawca zobowiązany jest do stosowania i utrzymania tymczasowego oznakowania placu budowy oraz tymczasowej organizacji ruchu, a także demontażu tymczasowego oznakowania po zakończeniu prac).
Wykonawca zobowiązany jest, niezależnie od zatwierdzonych projektów stałej i tymczasowej organizacji ruchu, zamontować na każdym wlocie każdego skrzyżowania tabliczki o treści Zmiana organizacji ruchu (lub Zmiana programu sygnalizacji ). Tabliczki powinny być zamontowane na minimum tydzień przed dniem wprowadzenia nowej organizacji ruchu. Do dnia wprowadzenia powinny być zaklejone paskiem taśmy, tak aby była widoczna treść. Demontaż w/w tabliczek minimum po miesiącu od dnia wprowadzenia stałej organizacji ruchu. Dokładna liczba tabliczek i ich lokalizacja musi być uzgodniona z prowadzącym sprawę ze strony ZDM, uwzględniając specyfikę konkretnej lokalizacji. Tabliczki należy traktować jako własność wykonawcy, po miesiącu od wprowadzenia SOR wykonawca demontuje przedmiotowe tabliczki.
Wykonawca w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy zobowiązany jest przedłożyć do zatwierdzenia przez Urząd Miasta Poznania Biuro Koordynacji i Rewitalizacji Miasta Oddział Miejskiego Inżyniera Ruchu projekt tymczasowej organizacji ruchu.
Wykonawca w terminie 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy zobowiązany jest zorganizować wizję terenową w obszarze prac z udziałem przedstawiciela ZDM i MIR w celu omówienia szczegółów realizacji zadania.
Wdrożenie organizacji ruchu należy realizować tak, aby cały czas podczas prac zachować spójność pomiędzy oznakowaniem pionowym, poziomym, sygnalizacją świetlną, istniejącą organizacją ruchu, tymczasową organizacją ruchu, wprowadzana organizacją ruchu. Bezwzględnie wymagane jest zasłanianie / zaklejanie elementów organizacji ruchu nieobowiązujących w danym okresie. Zamawiający oraz uprawione do tego organy będą kontrolować spójność oznakowania drogowego w czasie realizacji. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za zdarzenia drogowe wynikające z niezgodności w oznakowaniu w obszarze prowadzonych prac.
Wykonawca zobowiązany jest uporządkowania i odtworzenia terenu naruszonego w trakcie prowadzonych robót,
Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczenia drzew i krzewów, zarówno pni jak i terenu wokół każdego z drzew. W zasięgu korony drzewa dopuszcza się tylko ręczne wykonanie robót. Przycięcie korzeni możliwe jest jedynie w taki sposób, aby nie dopuścić do zachwiania statyki drzewa (np. przez jednostronne podcinanie korzeni) pod warunkiem natychmiastowego ich zabezpieczenia przez specjalistycznego wykonawcę. Odpowiedzialność za zniszczenia drzewostanu ponosi Wykonawca.
Wykonawca przed przystąpieniem do robót jest zobowiązany do umieszczenia w obrębie placu budowy tablic informacyjnych przedstawiających m.in. informację o prowadzonych robotach oraz terminie ich prowadzenia. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia 2 tablic informacyjnych o wymiarach 70x100 cm plus kartka papieru A4 na jednym słupku (po jednej na początku i końcu prowadzenia inwestycji, kartka ma być wymienna, zalaminowana), zgodnie z Wytycznymi dla Wykonawców (dostępnymi na stronie internetowej www.zdm.poznan.pl, (zakładka: Zamówienia publiczne, dalej: Wytyczne dla Wykonawców - Tablice informacyjne o inwestycjach, remontach i utrudnieniach https://www.zdm.poznan.pl/pl/tablice-informacyjne-oinwestycjach- remontach-i-utrudnieniach). Tablice należy mocować do podłoża w taki sposób, aby nie niszczyć chodników, jezdni oraz zagospodarowanych terenów zieleni. Jeżeli nie ma możliwości zamocowania słupka w pasie drogowym w miejscu nieutwardzonym to tablice na słupkach należy ustawić na konstrukcjach przenośnych niezwiązanych z gruntem. Tablice mogą być zabierane po zakończeniu prac w danym dniu, jeżeli ich pozostawienie może stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego. Lokalizacja tablic informacyjnych musi być uzgodniona i zatwierdzona pisemnie przez Wydział Organizacji i Bezpieczeństwa Ruchu ZDM. Koszt wytworzenia, montażu i utrzymania tablic informacyjnych nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest zawarty w cenie kontraktowej.
Rozliczenie demontowanych elementów metalowych musi być rozliczane zgodnie z zapisami wzoru umowy.
Wykonawca udzieli na przedmiot umowy minimum siedmio letniej gwarancji.
Załączony wzór umowy zawiera zapisy dotyczące ochrony płatności dla podwykonawców.
W załączeniu wymagania dotyczące urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
branża Drogownictwo
podbranża organizacja ruchu drogowego, sprzęt drogowy
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: organizacja ruchu drogowego , sprzęt drogowy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10474544 2024-05-08
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi, w podziale na dwa zadania:Zadanie nr 1: Przebudowa ulic: Matejki, Reymonta, Żeromski...
10473845 2024-05-08
godz. 12:00
Łódzkie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ulicy Radosnej wraz z parkingiem oraz infrastrukturą towarzyszącą w Rawie Mazowieckiej.Zakres zadania obejmuje wykonanie m.in.:a) Nawierzchni jezdn...
10491954 2024-05-13
godz. 10:00
Małopolskie 1. Postępowanie dotyczy zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada”. 2. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiąz...
10486406 2024-05-13
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest wykonanie progów zwalniających w ulicach: Piastowska, Królowej Bony, Bolesława Krzywoustego, Orłów Piastowskich, Henryka Brodatego w Warszawie. UD-XI-W...
10433167 2024-05-13
godz. 10:45
Opolskie Utrzymanie sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia na terenie Rejonu w Kluczborku w okresie 30 miesięcy Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie , tzn. konserwacja , prze...
10490908 2024-05-13
godz. 11:00
Łódzkie „Remont drogi powiatowej nr 2918 E w miejscowości Popień” Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi powiatowej nr 2918 E w miejscowości Popień na długości 980 mb.Przedmiot zamówi...
10503228 2024-05-15
godz. 11:00
Pomorskie „Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację” z podziałem na 5 zadań Część 1: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie ...
10503418 2024-05-17
godz. 10:00
Podkarpackie Poprawa dostępności komunikacyjnej na terenie Gminy Solina W ramach zadania planuje się remonty i przebudowę dróg gminnych publicznych w miejscowościach: Berezka, Wołkowyja i Zawóz....
10509494 2024-05-20
godz. 11:50
Dolnośląskie Montaż poręczy przy stopniach prowadzących do wejścia głównego dworca kolejowego „Wałbrzych Szczawienko” wraz z montażem symboli graficznych opatrzonych symbolem wózka inwalidzk...
10513264 2024-05-24
godz. 09:00
Dolnośląskie Odnowienie oznakowania poziomego jezdni Przedmiotem zamówienia jest odnowienie oznakowania poziomego na terenie miasta Lubina.Zakres robót obejmuje: • mechaniczne odnowienie oznakowania...